Vogn?

Jeg har falt helt for Britax B smart, ganske lik brio sin :) og den fyller alle våre kriterier :) fikk han i butikken å ta en demo med den vogna, og jeg ble frelst etterpå :p
Ser god ut den og, men eg vil ha lufthjul :p
 
Veldig enig med deg i det med lufthjul. Har også brio smile veldig i tankene, men har falt mer for ei vogn som ikke selges i Norge... Tako jumper x. Noen som har erfaring med den?
Har kikka litt på den eg og, men har ingen erfaring.
Har og sett på Baby Merc Zipy Q, men ser ut så da e veldig kort avstand mellom akslingane...
 
Har kikka litt på den eg og, men har ingen erfaring.
Har og sett på Baby Merc Zipy Q, men ser ut så da e veldig kort avstand mellom akslingane...
Jeg har også sett litt på baby Merc, men baby Merc q7. Liker vogner som har Svingbare lufthjul og som kan ha sportsdelen vendt begge veier:) Men skulle så gjerne sett og prøvd dem "in real life".
 
Jeg har også sett litt på baby Merc, men baby Merc q7. Liker vogner som har Svingbare lufthjul og som kan ha sportsdelen vendt begge veier:) Men skulle så gjerne sett og prøvd dem "in real life".
Akkurat da eg og e ute ette.
Vil og ha lettast mulig understell, og kunna festa bilstolen på.
Sånn sett e Brio Smile perfekt(trur eg)...Har allerede Brio Primo bilstol med base, og den går på Brio Smile. Undrstellet vege kun 8,9kg med hjul.
Skal mest sannsynlig ha KS, så då e da greit med understell eg kan ta ut og inn av bilen sjøl og berre klikka bilstolen rett på.

E skeptisk til bilstolen som følge med Baby Merc Q7 og Tako, ka merke e da? E jo kun godkjent t 10kg...
 
Akkurat da eg og e ute ette.
Vil og ha lettast mulig understell, og kunna festa bilstolen på.
Sånn sett e Brio Smile perfekt(trur eg)...Har allerede Brio Primo bilstol med base, og den går på Brio Smile. Undrstellet vege kun 8,9kg med hjul.
Skal mest sannsynlig ha KS, så då e da greit med understell eg kan ta ut og inn av bilen sjøl og berre klikka bilstolen rett på.

E skeptisk til bilstolen som følge med Baby Merc Q7 og Tako, ka merke e da? E jo kun godkjent t 10kg...
Hadde uten tvil kjøpt uten bilstolene! Der skal jeg ha noe jeg vet er skikkelig. Så får det eventuelt heller bare være at jeg ikke kan ha bilsetet på understellet. Du får gi meg beskjed når du har bestemt deg 100% :)
 
Jeg kikker også på Brio s mile Hadde Brio Sing til førstemann og for meg har s mile alt den manglet- lufthjul, bedre kalesje på sportsvogndel, full liggestilling, men den er så genial lett å bruke .Og den ser fin ut med bilstol på;-) Sparte mitt skrale bekken mye etter fødselen. Bilstolen Primo kommer godt ut i test så det er ikke noe å tenke på-.Det var viktig for oss også. Syns også "taket" på den bilstolen er bedre enn maxi cosi sin løsning.
 
Jeg kikker også på Brio s mile Hadde Brio Sing til førstemann og for meg har s mile alt den manglet- lufthjul, bedre kalesje på sportsvogndel, full liggestilling, men den er så genial lett å bruke .Og den ser fin ut med bilstol på;-) Sparte mitt skrale bekken mye etter fødselen. Bilstolen Primo kommer godt ut i test så det er ikke noe å tenke på-.Det var viktig for oss også. Syns også "taket" på den bilstolen er bedre enn maxi cosi sin løsning.
Hadde jo Brio Primo til jentungen, mens venninno mi hadde Maxi Cosi. Såg at mitt sete va lettare og mykje meir brukarvennlig enn hennas. Jentungen va liten, så kunne bruka da t ho va 20-21mnd ;)

E 90% sikker på at da blir Brio Smile. Berre synd da ikkje e brukte vogne å oppdriva her på vestlandet...
 
Jeg tror jeg har bestemt meg for Bugaboo Buffalo. Den har stor bag, 4 hjul og så er den lettere enn mange andre vogner. Jeg plages med ryggen, og da er vekt viktig for meg. Er litt usikker på hvordan den funker på det verste vinterføret, men har fått ei brukt Simo som kan brukes da.
 
Ein smule gira no :p

Fant akkurat ut at Ellos har Brio s.mile i svart. Der har eg 2 rabattkoda. Så om eg bestille vogno med sportsdel for seg, så kan eg bruka rabattkode å få 500kr i avslag. Bestille eg bagen for seg, så får eg 300kr i rabatt :p
På barnas hus koste Brio s.mile med bag 6480kr, og på Ellos blir da ca 5000kr :) :) :)

Så trur da blir t at eg bestille på ellos og får levert på døro :p
 
Back
Topp