Vogn

Hadde bugaboo med nr 1. Har fen enda mn tror jeg kjøper ny vogn nå pga det er mye mer bag bruk på vinteren
Då vurdere TFK ellers dkal jeg se hvordan baggen til babyjogger er. Har den og som xtra vogn mn er utrolig praktisk å god ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har en easywalker fra 2010 sportsvogn, så tror jeg kjøper en bag til den.Vognen er veldig grei til tur i skogen på traktorvei. Ikke hetl fan av bagen men det er jo bare noen mnd. det er snakk om. Men har vogndilla så har lyst på en vogn for shopping, kafe og asfaltturer som har mulighet for å sette på bilstol. Hadde Brio sing med førstemann og det sparte rygg og skrantent bekken at jeg hadde bilstolen på understellet i begynnelsen. Ser jo at Brio Smile har alt jeg savnet på Singen så det er en god kandidat:)
 
Jeg skal ha en Simo Classic Exclusive, hvis jeg nå greier å få tak i en :)
Har drømt om slik vogn siden jeg var lita :p
 
Tenker litt på emmaljunga city cross, men hvordan funker den i byen, på buss o.l.? Vi kommer til å bruke mye offentlig transport (og bor i blokk enn så lenge), så viktig at den ikke er for svær og tung... men ser helst for meg fire hjul, og så må det jo gå an å trille den på skogsveier og sånn også... vanskelig for en stakkars uerfaren, dette. :)
 
Tenker litt på emmaljunga city cross, men hvordan funker den i byen, på buss o.l.? Vi kommer til å bruke mye offentlig transport (og bor i blokk enn så lenge), så viktig at den ikke er for svær og tung... men ser helst for meg fire hjul, og så må det jo gå an å trille den på skogsveier og sånn også... vanskelig for en stakkars uerfaren, dette. :)

Hei :) inne å sniker litt her. Emmaljunga city cross er en ekstremt lett vogn å ha med å gjøre. Den er enkel og grei å ha med seg på buss og veldig lett å bære. (Om man må det) det er bare er klikk så kan du ta av bagdelen/sportsdelen på vogna. :) jeg hadde til første og skal bruke den til nr 2 nå også. ;)
 
Hei :) inne å sniker litt her. Emmaljunga city cross er en ekstremt lett vogn å ha med å gjøre. Den er enkel og grei å ha med seg på buss og veldig lett å bære. (Om man må det) det er bare er klikk så kan du ta av bagdelen/sportsdelen på vogna. :) jeg hadde til første og skal bruke den til nr 2 nå også. ;)
Så fint, takk for svar! :) Kjenner jeg ble enda mer fan av city cross'en nå!
 
Jeg har begynt å titte litt etter vogn. I og med vi venter vårt første barn er det veldig greit med de innspillene som kommer i denne tråden. Foreløpig er mine favoritter Emmaljunga City Cross og Emmaljunga Edge Duo.
 
Ønsker meg enten Emmaljunga Mondial Duo eller Silvercross Elegance (den er så FIN, men aner ikke hvor praktisk den er, så tipper det ikke blir den). Vi kommer nok til å kjøpe brukt, siden vi er studenter.
 
Emmaljunga Mondial de luxe med det understellet med de store hjulene :) Kjempefin!
Liker at det er så stor og god plass under, hjulene gjør det lett å trille på grus og humpete veien, og for vår del gjør det ikke så mye at den tar stor plass :)

Den vil jeg ha også...men tror jeg må nøye meg med mindre hjul hvis sambo skal godta den.... Farge: london. Jeg bekymrer meg for at den er litt stor og tung... Men det er den fineste:)
 
Jeg har begynt å titte litt etter vogn. I og med vi venter vårt første barn er det veldig greit med de innspillene som kommer i denne tråden. Foreløpig er mine favoritter Emmaljunga City Cross og Emmaljunga Edge Duo.


Søstra mi har edge duo å den er tung synes jeg i forhold til city crossen :/
 
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46819355&searchQuery=silvercross

Hvis denne fremdeles er til salgs etter ul på mandag, kommer jeg til å kjøpe den.
Synes jeg har lov til å unne meg noe jeg virkelig har lyst på, siden vi allerede har en praktisk vogn (mountain buggy), og den koster ikke skjorta heller. Den er fin og velholdt, så kanskje det kan gå i arv. Ihvertfall til annen familie som får barn i fremtiden, som min søster, svigerinne osv.
 
Den vil jeg ha også...men tror jeg må nøye meg med mindre hjul hvis sambo skal godta den.... Farge: london. Jeg bekymrer meg for at den er litt stor og tung... Men det er den fineste:)

Ja har tenkt litt på det jeg også, men unnskylder det med at da får jeg bare litt ekstra trim når jeg er ute å triller :p
Har også tenkt å ha London. Det er den blå sant?
 
Simo kombi etter 1.mann, the best there is:D vet ikke hvorfor, men syns emmaljunga vognene minner meg om dukkevogner:)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Ja har tenkt litt på det jeg også, men unnskylder det med at da får jeg bare litt ekstra trim når jeg er ute å triller :p
Har også tenkt å ha London. Det er den blå sant?
Trodde London var svart jeg..og Paris var blå... Skal ha svart iallefall...eller grå eller hva den er...
 
Tenkte først på Edge Duo, men etter å ha tittet litt nærmere så har jeg falt mer for City Cross :)
Vurderte Simo pga vanntettheten, men synes Emmaljunga er bedre å trille på.
 
Jeg hadde emmaljunga city cross med første i 2010. Vogna er like fin enda, så kommer til å bruke den også til neste.
Veldig fornøyd med den fordi den er så liten og lett! Samtidig som det er god plass til babyen i både baggdel og sportsdel. Tar også veldig liten plass når jeg legger den sammen, og er lett å løfte inn i bilen. Super vogn som jeg er veldig fornøyd med! Anbefales på det sterkeste fra meg :)
 
Back
Topp