Vogn

Har tenkt på brio happy duo. Men må se og teste ut flere vogner først. Har då mange ting å tenke på. Har smal bil så vogna kan ikke være for stor.
Bor i sokkelleilighet med endel trapper ned til ingangen så vognen må være lett å hekte av og bære. Kommer til å trille mye på grus så vil ikke ha små vinglehjul. Bør ha endel oppbevaring da jeg kommer til å stå mye for mathandelen i perm.tia. ikke lett å velge da....

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Vi har Bugaboo cameleon og Mountain buggy (kjøpte den da mini var rundt året og har ikke bag til denne). Hadde simo bagvogn, men solgte den pga flytting og oppbevaring.

Blir nok en ny simo duovogn, åsså bruke buggisen på shopping :)
 
Denne gangen satser vi på:
- En retro barnevogn (simo classic el. silvercross-lignende, kjøper brukt)
- Mountain buggy (denne har vi allerede, får låne bag av svigerinne)
- Quinny Zapp xtra (som vi får plass til i bilen)

Alle er til hvert sitt bruk.

Og søskenbrett...
 
Emmaljunga combi duo. Samma som storesøster brukte. Den e i fin forfatning så ser ingen grunn til å kjøpa ny:)
 
Her tenkes det litt på easywalker, men skal bruke god tid og se på flere! Gleder meg til å handle vogn :)
 
Har sett på emmaljunga Edge duo :) det er jo vinter nesten hele perioden bagdelen blir brukt så tenker det er lurt med en romslig vogn! Samt at det blir mye trilling på snø hjemme og på fjellet, så tenker fire faste hjul.

Men tar gjerne i mot tips og erfaringer :)
 
Jeg tenker å bruke Emmaljunga Edge'n storebror brukte (hvis ikke eksen slår seg vrang, understellet til vogna ble stabla unna på hytta, og den beholdt han etter bruddet). Veldig fornøyd med den, ikke den mest praktiske å pakke inn og ut av bil eller trille rundt på et kjøpesenter med, men stor bag er en fordel om vinteren, stødig og god, klarer seg fint på snø, slaps og hullete grusveier..... :) Perfekt for vårt bruk....
 
Emmaljunga Mondial de luxe med det understellet med de store hjulene :) Kjempefin!
Liker at det er så stor og god plass under, hjulene gjør det lett å trille på grus og humpete veien, og for vår del gjør det ikke så mye at den tar stor plass :)
 
Jeg må ha søskenvogn. Noen anbefalinger??
Hvis noen vil ha brio smile så kan de få kjøpe min. Kun bagdel som er brukt. Kun brukt siden september 2013.
 
Hadde emmaljunga Edge duo til nr 1. Vi bor i 4-manns bolig med trapper og bagdelen ble da tung å bære på. Så har nettopp solgt vogna.

Denne gangen blir det Simo kombi vogn. Bagdelen er så mye lettere :)
 
Vi har Emmaljunga Edge Duo etter storebror , så her blir den brukt . <3 Elsker den <3
 
Har Emmaljunga Mondial fra storebror som ble kjøpt ny i 2012 så vi skal bruke den. Elsker den!
 
Ny blir emaljunga vikings(eller hva den het) søskenvogn. Har simo kombi og creeps duo fra før. så får jeg bytta hjula på creepsvogna blir den som hverdags vogn når storesøster er i bhg. og simo sovevogn i bhg når spira begynner i bhg har storesøster sikkert slutta å sove i bhg for lenge sida :)
creeps vogna er mye lettere og litt indre enn simovogna som er litt mer klompete i forhold, men glad i simo også til større barn, tett og romslig :)
 
Back
Topp