Har kjøpt ny TGK jogger twist (ellerno?...)! Kjempefin! Gleder meg til å bruke den!![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Evt TFK!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt ny TGK jogger twist (ellerno?...)! Kjempefin! Gleder meg til å bruke den!![]()
Vi blir å bruke simo duo. Hadde kjøpt inn søskenvogn: bugaboo donkey duo.. Men har solgt den igjen.
Den har jeg lyst på! Er vognbagen stor nok synes du? ( får store barnog kan jeg spørre hvor du har kjøpt dine?
Hvorfor solgte dere Bugabooen? Vil gjerne høre ulike meninger, siden vi ikke har kjøpt noe ennå....
Vi har vært veldig fornøyde med brio happy. Men nå blir det 3hjuling tror jeg!Crescent comfort duo... eller brio happy! Får se... koster like mye akkurat nå!
Så braVi har vært veldig fornøyde med brio happy. Men nå blir det 3hjuling tror jeg!
Kan jeg spørre hvorfor du heller vil ha tfk twinner enn bumbleride indie twin? Du som har litt erfaring med bumblerideFra før har jeg Emmaljunga Edge duo og bumbleride indie, men må nok ha søskenvogn, å tror derfor jeg faller på en tfk twinner twist duo! Vesla er 110% avhengig av vogna enda, å nå er det bare 3 mnd til termin, kan ikke skjønne at det skulle forandret seg innen da!
Selvom jeg syntes bumbleride er helt super, så liker ikke jeg så godt når man må legge baggen oppi sittedelen, den er mer enn kombivogn, mens TFK der har du en egen hard bag, som skal festes med adapter på understellet. Det er vel den eneste grunnenKan jeg spørre hvorfor du heller vil ha tfk twinner enn bumbleride indie twin? Du som har litt erfaring med bumbleride
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
OkSelvom jeg syntes bumbleride er helt super, så liker ikke jeg så godt når man må legge baggen oppi sittedelen, den er mer enn kombivogn, mens TFK der har du en egen hard bag, som skal festes med adapter på understellet. Det er vel den eneste grunnenOgså er det jo gøy å prøve noe nytt
![]()