Vogn

Har emmaljunga city cross og mountain buggy urban jungle :-)

Den har jeg lyst på! Er vognbagen stor nok synes du? ( får store barn;) og kan jeg spørre hvor du har kjøpt dine?

Jeg synes vognbagen er stor nok, har brukt den til barna er mellom 5 og 6 måneder, og da har jeg gått over til sittedelen med en god vognpose. Mine barn blir har blitt irritert av å ligge i bagen på den alderen, og liker mye bedre å titte litt ut ;)

Jeg kjøpte mine fra USA da vi var der, der de er mye billigere, men de har de blant annet på Barnas hus (hvis du følger med fremover kommer de sikker på salg i forbindelse med nye 2014 modeller)

• Liker
Reactions: lou
Jeg sliter sånn med å lande på en type vogn jeg. Trenger en greit stor bagdel, skal være god på både grus og asfalt (bor på landet) og gjerne ikke så tung og diger, lett å trille på butikker også :p noen tips?

Vi har kjøpt emmaljunga edge duo :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvorfor solgte dere Bugabooen? Vil gjerne høre ulike meninger, siden vi ikke har kjøpt noe ennå....

Trenger ikke søskenvogn når prinsessen skal tilbakeføres til mor. Og siden vi allerede hadde en simo som var under 1 år gammel, så blir vi å bruke den.

Brukte den 2-3 turer, og det er en veldig god vogn! Enkel å trille, og bytte rundt til sportsdel er også enkelt. Eneste jeg ikke likte, var regntrekket, men det er muligens en vanesak.

Her står ei Emmaljunga Nitro med grå City-bag under trappa :)
Svart sportsdel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi har en TFK joggster Twist etter storebror :) Og så har vi kjøpt en brukt Mountain Buggy tvillingvogn siden storebror bare er 22 mnd når lillesøster blir født. I tillegg har vi en enkel trille (Chicco LiteWay). Og en sovevogn (Basson Milan) som står i barnehagen til storebror. Ett barn og fire vogner - hehe. Men snart to barn da ;)

Har kjøpt tfk joggster twist. :-)

Fra før har jeg Emmaljunga Edge duo og bumbleride indie, men må nok ha søskenvogn, å tror derfor jeg faller på en tfk twinner twist duo! Vesla er 110% avhengig av vogna enda, å nå er det bare 3 mnd til termin, kan ikke skjønne at det skulle forandret seg innen da!
Kan jeg spørre hvorfor du heller vil ha tfk twinner enn bumbleride indie twin? Du som har litt erfaring med bumbleride :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Kan jeg spørre hvorfor du heller vil ha tfk twinner enn bumbleride indie twin? Du som har litt erfaring med bumbleride :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Selvom jeg syntes bumbleride er helt super, så liker ikke jeg så godt når man må legge baggen oppi sittedelen, den er mer enn kombivogn, mens TFK der har du en egen hard bag, som skal festes med adapter på understellet. Det er vel den eneste grunnen :) Også er det jo gøy å prøve noe nytt ;)

Selvom jeg syntes bumbleride er helt super, så liker ikke jeg så godt når man må legge baggen oppi sittedelen, den er mer enn kombivogn, mens TFK der har du en egen hard bag, som skal festes med adapter på understellet. Det er vel den eneste grunnen :) Også er det jo gøy å prøve noe nytt ;)
Ok :) vi går nok for bumbleride sin, tror det var du som fikk meg på tanken i høst :) liker at det er mer kombi, da er det lett å ta med baggen inn om babyen trenger noe å sove i f.eks på besøk. Håper det ikke blir en tungvekter da, den tåler jo bare 9 kg, hihi. Dessuten har en bror tfk sin, så da blir denne mer ny for oss, moro med nytt ja ;)

Back
Topp