Heller mot crome jeg.. Liker de hvite sidene på hjulaClassic cryptonite tror jeg.. - sport blir tung for sphagetti armene mine :b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heller mot crome jeg.. Liker de hvite sidene på hjulaClassic cryptonite tror jeg.. - sport blir tung for sphagetti armene mine :b
Ja, de blir møkkete og da :b jeg er ikke sikker på hvilket jeg har , tror ikke det var hvitt på noen av dem når vi kjøpteHeller mot crome jeg.. Liker de hvite sidene på hjula![]()
Hehe joda men før eller siden kommer du til å kjøre i en søledam :bJeg er veldig påpasselig med vognene mine.. Steller de bedre enn bilen omtrent![]()
DET må de da tåleHehe joda men før eller siden kommer du til å kjøre i en søledam :b
Joda men den hvite gummien blir fort misfarget .. - :/DET må de da tåle![]()
Nei ikke si det da.. Nå må jeg jo vurdere annet understellJoda men den hvite gummien blir fort misfarget .. - :/
Evt bare andre dekkNei ikke si det da.. Nå må jeg jo vurdere annet understell![]()
Får jeg chrome-understellet med svarte dekk?Evt bare andre dekkom du liker at ting ser rent og pent ut ville jeg valgt helt sorte dekk
![]()
Ja sist jeg bestillte understell måtte jeg velge dekk ved siden avFår jeg chrome-understellet med svarte dekk?
AhaJa sist jeg bestillte understell måtte jeg velge dekk ved siden av![]()
Jeg tror det er helt kongeAha![]()
hva tror du om det nye understellet man kan få til egde'en..? Det med svingbare fronthjul... Det er jo større hjul enn på nitro- understellet..
Ja scootern er helt rå! Perfekt fra sommern når våre små er sånn halvanna år ish og til de er tre .. Jeg solgte min scooter i høst og fikk 2000kr for den etter 2 års bruk !Jeg har scooter nå, og vurderer sterkt å selge den så jeg kan kjøpe scooter s neste gangscooteren er jo helt genial
![]()
Ja bare styr unna veltepetter quinny !! - den er farlig ! - en som velta i butikken fordi jeg hang jakka mi på den når stelleveska også han på og den andre på bussen !! med ungen i ! enda godt det var en reserve vogn ! æsj !Tror det blir tfk joggster twist her. Vil ha en trehjuling som både er pen og lett og trille/svinge og den MÅ være liten når man skal ha den i bilen![]()
Ja bare styr unna veltepetter quinny !! - den er farlig ! - en som velta i butikken fordi jeg hang jakka mi på den når stelleveska også han på og den andre på bussen !! med ungen i ! enda godt det var en reserve vogn ! æsj !
mange av 3 hjulingene tar mye plass i bagasjen fordi de blir så lange, jeg kjører en yaris og fikk emmaljunga understellet baki den men ikke quinny`n fordi den ble for langHjelpe meg, ja noen er virkelig ustabile, viktig og kjenne godt på de. Jeg har fra før teutonia spirit elelr hva den heter og den er kjempegod, dessverre tar den endel plass sammenslått :/