Vogn :)

Jeg er veldig påpasselig med vognene mine.. Steller de bedre enn bilen omtrent ;)

Ja sist jeg bestillte understell måtte jeg velge dekk ved siden av ;)
Aha ;)
hva tror du om det nye understellet man kan få til egde'en..? Det med svingbare fronthjul... Det er jo større hjul enn på nitro- understellet..

Aha ;)
hva tror du om det nye understellet man kan få til egde'en..? Det med svingbare fronthjul... Det er jo større hjul enn på nitro- understellet..
Jeg tror det er helt konge ;) - samtidig kanskje litt klønete på snø.. Men jeg hadde valgt det skulle jeg kjøpt nytt.. Ska ha ny sportsvogn og da ska jeg velge scooter s :)

Jeg har scooter nå, og vurderer sterkt å selge den så jeg kan kjøpe scooter s neste gang :) scooteren er jo helt genial:)

Jeg har scooter nå, og vurderer sterkt å selge den så jeg kan kjøpe scooter s neste gang :) scooteren er jo helt genial:)
Ja scootern er helt rå! Perfekt fra sommern når våre små er sånn halvanna år ish og til de er tre .. Jeg solgte min scooter i høst og fikk 2000kr for den etter 2 års bruk ! ;) hadde den pink chek ;)

Tror det blir tfk joggster twist her. Vil ha en trehjuling som både er pen og lett og trille/svinge og den MÅ være liten når man skal ha den i bilen :)

Tror det blir tfk joggster twist her. Vil ha en trehjuling som både er pen og lett og trille/svinge og den MÅ være liten når man skal ha den i bilen :)
Ja bare styr unna veltepetter quinny !! - den er farlig ! - en som velta i butikken fordi jeg hang jakka mi på den når stelleveska også han på og den andre på bussen !! med ungen i ! enda godt det var en reserve vogn ! æsj !

Ja bare styr unna veltepetter quinny !! - den er farlig ! - en som velta i butikken fordi jeg hang jakka mi på den når stelleveska også han på og den andre på bussen !! med ungen i ! enda godt det var en reserve vogn ! æsj !

Hjelpe meg, ja noen er virkelig ustabile, viktig og kjenne godt på de. Jeg har fra før teutonia spirit elelr hva den heter og den er kjempegod, dessverre tar den endel plass sammenslått :/

Hjelpe meg, ja noen er virkelig ustabile, viktig og kjenne godt på de. Jeg har fra før teutonia spirit elelr hva den heter og den er kjempegod, dessverre tar den endel plass sammenslått :/
mange av 3 hjulingene tar mye plass i bagasjen fordi de blir så lange, jeg kjører en yaris og fikk emmaljunga understellet baki den men ikke quinny`n fordi den ble for lang :(

Vi har TFK og Brio Happy fra førstemann. Har veldig lyst på den nye TFK joggster X3, så spørs nok om ikke det blir det :)
Er veldig fornøyd med TFK ihvertfall, fantastisk god vogn og stabil! (Tuppa her velter simo sportsvogna i barnehagen, men TFK har hun enda ikke klart å tippe)

Back
Topp