Vogn

Det stemmer amasetsetter sette opp ryggen,men da kan det bli veldig bratt for en liten baby som i utgngspunktet ikke skal sitte før de er sterke nok til å sette seg opp på egenhånd. Troller fikk bedre oversikt i sportsvogna. Smaken er uansett som baken:)

Ah... Jeg trodde det var mulig med forskjellig bratthet, flere innstillinger liksom. Er så usikker på det med vogn, og har vurdert akkurat det punktet som en fordel med Edge / Mondial.

Ah... Jeg trodde det var mulig med forskjellig bratthet, flere innstillinger liksom. Er så usikker på det med vogn, og har vurdert akkurat det punktet som en fordel med Edge / Mondial.

Trodde det bare var en innstilling på edgen/mondial, men det beste er vel å ta turen for å sjekke! Selger Emma på den barnebutikken over Vinmonopolet i Porsgrunn( du var derfra, eller blander jeg?) Edge/mondil er mine drømmevogner, men dessverre ble de for tunge når bagen skulle bæres opp en smal trapp flere ganger for dag:-)

Trodde det bare var en innstilling på edgen/mondial, men det beste er vel å ta turen for å sjekke! Selger Emma på den barnebutikken over Vinmonopolet i Porsgrunn( du var derfra, eller blander jeg?) Edge/mondil er mine drømmevogner, men dessverre ble de for tunge når bagen skulle bæres opp en smal trapp flere ganger for dag:)
Stemmer det, bor i Porsgrunn :) Skal sjekke det opp ja, takk for butikktips! Jeg tror ikke det blir mye bæring og transport i bil med vogn for oss, så da er Mondial / Edge veldig aktuelle. Men tenker å kjøpe i Sverige, jeg kommer fra Østfold og har kort vei over grensa fra foreldrene mine.

Stemmer det, bor i Porsgrunn :) Skal sjekke det opp ja, takk for butikktips! Jeg tror ikke det blir mye bæring og transport i bil med vogn for oss, så da er Mondial / Edge veldig aktuelle. Men tenker å kjøpe i Sverige, jeg kommer fra Østfold og har kort vei over grensa fra foreldrene mine.

Jeg kjøpte vogna mi på barn og utstyr i Porsgrunn, rett over vinmonopolet. Men for å være ærlig ville jeg heller kjøpt den på Barnas Hus ved Herkules. De fører Emmaljunga ( gjorde iallefall det i før) der og de har prisgaranti pluss MYE bedre service, men de hadde ikke åpnet når jeg skulle kjøpe vogn. Men viss du skal kjøpe i Sverige så er jo ikke det noe stress for deg xsmile5

Jeg kjøpte vogna mi på barn og utstyr i Porsgrunn, rett over vinmonopolet. Men for å være ærlig ville jeg heller kjøpt den på Barnas Hus ved Herkules. De fører Emmaljunga ( gjorde iallefall det i før) der og de har prisgaranti pluss MYE bedre service, men de hadde ikke åpnet når jeg skulle kjøpe vogn. Men viss du skal kjøpe i Sverige så er jo ikke det noe stress for deg xsmile5

pris på kopbarnvagn.se er 6400,- for Mondial duo og Edge duo, så det er endel å spare. Det er absolutt det meste vi er villige til å bli betale for vogn, og kunne gjerne kjøpt brukt, men forskjellen i pris blir ikke så stor - og vil være sikker på å få en vogn som varer også til evt neste barn... Må hentes i Karlstad, men hvis vi tar andre ting som skal kjøpes nytt syns jeg det er verdt det. Men takk for tipset ang Barnas Hus! Kan ikke huske jeg så Emmaljunga der tidligere i høst, men overså det sikkert.

pris på kopbarnvagn.se er 6400,- for Mondial duo og Edge duo, så det er endel å spare. Det er absolutt det meste vi er villige til å bli betale for vogn, og kunne gjerne kjøpt brukt, men forskjellen i pris blir ikke så stor - og vil være sikker på å få en vogn som varer også til evt neste barn... Må hentes i Karlstad, men hvis vi tar andre ting som skal kjøpes nytt syns jeg det er verdt det. Men takk for tipset ang Barnas Hus! Kan ikke huske jeg så Emmaljunga der tidligere i høst, men overså det sikkert.

Kan jo være at de har sluttet å føre dem siden de har dem på Barn og utstyr som også har avdeling på Herkules. Men vet at de hadde før fordi de hadde Emmaljunga city cross på tilbud der noen mnd etter at jenta mi ble født og det var litt surt fordi jeg fikk beskjed på Barn og utstyr at Emmaljunga ALDRI var på tilbud bortsett fra dersom det var en modell eller noe som var på vei ut og de hadde mange på lager... Ble så provosert, men var uansett for seint for oss :angry9

City crossen måler sammenslått 86x60x47(Lxbxh med hjul, tar du av hjula blir den noe smalere)

Og så ser jeg at noen skriver at city bagen er liten. Den er like bred som både mondial og Edge bagen. 33 cm bred, city bagen smalner noe nedover mot fotenden. Lengdemessig er city crossen 75 cm og Edge og mondial er 79 cm. Ikke store forskjellen :) selv måtte vi bytte til sportsdel da trollet var 5 mnd, da nektet han å ligge flatt i bagen. Hylte som besatt så fort jeg la han ned. Fikk en ny baby i sportsvogna, som har full liggefunksjon, så de kan ligge helt flatt også....

Tusen takk for mål! Skal ta med målebånn ut i bilen å sjekke ^^

Kan jo være at de har sluttet å føre dem siden de har dem på Barn og utstyr som også har avdeling på Herkules. Men vet at de hadde før fordi de hadde Emmaljunga city cross på tilbud der noen mnd etter at jenta mi ble født og det var litt surt fordi jeg fikk beskjed på Barn og utstyr at Emmaljunga ALDRI var på tilbud bortsett fra dersom det var en modell eller noe som var på vei ut og de hadde mange på lager... Ble så provosert, men var uansett for seint for oss :angry9

Grunnen tl at de va på tilbud på barnas hus, var at de skulle slutte å selge emmaljunga. Emmaljunga ville ikke ha dem som deres selgere lenger

Forresten, jeg har et spørsmål. Jeg ser at Emmaljunga CIty Cross har både hardbag og sånn quadrolift tilgjengelig. Noen som har erfaringer? hva er greit og ha? lettest, mest praktisk, billigst, eller hva som helst av info som hjelper meg å velge er fint ^^

Billigst er vel å kjøpe city cross og bare putte en bag oppi sportsvogndelen. smak og behag , babyen har det nok veldig bra uansett . Jeg hadde city bag, i en annen farge enn sportsvogndelen , så jeg hadde to vogner på en måte:-)

Billigst er vel å kjøpe city cross og bare putte en bag oppi sportsvogndelen. smak og behag , babyen har det nok veldig bra uansett . Jeg hadde city bag, i en annen farge enn sportsvogndelen , så jeg hadde to vogner på en måte:)
Jeg har også to forskjellige farger på bag og sittedel. Er veldig fornøyd med det xsmile3 fikk liksom en ny vogn når jeg byttet xsmile9

JEG HAR NETTOPP KJØPT VOGN!!! Jeg er veldig veldig glad og fornøyd :D:D
Haha. Jeg fant en Emmaljunga City Cross fra 2012 på Finn.no, var å så på den i dag og den var veldig fin!! Så da kjøpte jeg den med en gang ^^ Hadde alltid lyst på en nøytral farge og ikke noe "guttevogn" eller "jentevogn" og denne er i fargen Capri Black, så det var fantastisk :D

emmaljunga-city-cross-capri-black-3025308-225-1312475503000.jpg

Denne! Med City bag! :D

JEG HAR NETTOPP KJØPT VOGN!!! Jeg er veldig veldig glad og fornøyd :D:D
Haha. Jeg fant en Emmaljunga City Cross fra 2012 på Finn.no, var å så på den i dag og den var veldig fin!! Så da kjøpte jeg den med en gang ^^ Hadde alltid lyst på en nøytral farge og ikke noe "guttevogn" eller "jentevogn" og denne er i fargen Capri Black, så det var fantastisk :D

emmaljunga-city-cross-capri-black-3025308-225-1312475503000.jpg

Denne! Med City bag! :D

Hvor mye betalte du da? En sånn vil jeg og ha! :-D

Hvor mye betalte du da? En sånn vil jeg og ha! :-D

De solgte den for 5500 kroner. Med regntrekk, Sånn tykt trekk til å ha over sittedel, hardbag og sportdel. Sportdelen var ubrukt(!!!!) og den andre var bare brukt noen måneder ^^

De solgte den for 5500 kroner. Med regntrekk, Sånn tykt trekk til å ha over sittedel, hardbag og sportdel. Sportdelen var ubrukt(!!!!) og den andre var bare brukt noen måneder ^^

å det er jo kjempe genialt! En i klassen selger sin citycross, brun 2011 modell med sportsdelen på vognen for 3000.. Så da trenger vi bare hardbagen og stelleveske ! Genialt å kjøpe brukt for så å bare vaske den!

Back
Topp