Vogn

Vi har emmaljunga edge duo i fargen pro coffee... synes brunfargen er så fin... gleder meg til å begynne å bruke bagdelen igjen... 
 
jeg har easywalker med 3 hjul fra før, den er så god å lett å kjøre. Gleder meg til å ta frem bagen igjen ;) Akkurat nå er det en sports sovevogn til altanen.
 
Vi har en sjokoladebrun simo duo som ble kjøpt inn til jenta vår og som vi er superfornøyde med! Den er sovevogn i bhg nå men hvis jenta vår fremdeles trenger sovevogn til neste sommer når hun er 2.5 så kjøper jeg heller en billig brukt sportsvogn til henne.

Vi har også en quinny zapp xtra med adapter for bilstolen og den er det plass til i bagasjerommet også når storevogna står der, så jeg drar vel med meg begge deler rundt omkring og bruker det som passer der og da :-)

En quinny freestyle xl står også i gangen til soving hjemme i helgene, men den er brei, tung, har elendig fjæring og tyngdepunktet er helt feil når ryggen er slått ned sånn at den velter kjempelett! Det er kun en reservevogn som vi kjøpte brukt... Anbefaler den i alle fall ikke videre nei!
 
Vi har en emmaljunga smart 2009 mod som vi kjøpte til storebror, han bruker den i bhg til å sove i. Så satser på at han er ferdig med å sove på dagtid når babyen kommer. Ellers må vi kjøpe en ny/brukt vogn til det bruket.

Ër veldig fornøyd med den vogna jeg har, storebror er født i desember og det er en romslig og god vogn til pose osv. God å trille osv, jeg triller MYE i skogen, da jeg var hjemme i perm ble det gjerne 2-3 timer på hompete skogsbilveier ( har hunder ) :)

Uansett det er mye gode vogner der ute :)
 
Har en sort Simo Kombi som jeg har brukt til begge guttene...
Den duger til minst en unge til!
 
har ei svart simo bag vogn som eg kjøpte brukt av ei venninne, er veldig glad i den.. Stor og lett.. har også teutonia s3 som vi bruket til jenta vår no, den fikk vi med bag til så kommer sikkert til å bruke den de første mnd... er så hendig og lett med tre hjul..
 
har sort simo kombi vogn som jeg har vært fornøyd med, men savner det å ha en litt mer byvennelig vogn, uansett må jo storebror ha vogn i barnehagen for å sove litt om dagene, også er den blitt litt bøyd i den ene enden for tassen her har drivi å klatra opp og ned av vogna mange ganger, så jeg har til nå lyst på vogna fra stokke jeg, så får vi se om jeg har lyst på den når det nærmer seg sommer og termin.
 
Vi har en ferrarrirød TFK joggster twist fra forrige gang - og vi elsker den!!!

Kjempegod og trille, stor bag, helt fantastisk som sportsvogn. 

Gleder meg til å bruke den igjen! :D
 
Har ei Emmaljunga til snuppa nå....men må nok ut å handle søskenvogn tenker jeg!
har faktisk sett meg ut ei allerede, Emmaljunga d også..hehe...jeg elsker Emmaljunga :)
 
Har foressten å en quinny zapp xtra til bilstolen og en 4me copenhagen trille og en gammel simo til barnehagevogn, så man skulle tro vi hadde nok vogner, men tror det blir en søskenvogn å hær. da blir det importert ifra tyskland. tfk eller easy walker.
 
Får jo ikke til å legge inn bilder i innlegget mitt :P
Men vi har en quinny freestyle 3xl med bag som vi har brukt til de 2 vi har fra før, så blir nok å bruke den til neste nurk også :) knallfornøyd med den vogna! 
Har aldri velta den, men nå har vi sportsdelen den veien sånn at barnet ser oss..
 
Vi har Emmaljunga mondial og er superfornøyd. Det er en stor og tung vogn, men babyen har kjempegod plass i den (Gutten vår brukte bagdelen til han var 8 mnd), og den er god å trille. 
Tror ikke vi blir å kjøpe søskenvogn, men en en ekstra sportsvogn, og da tror jeg og det blir Emmaljunga sin. 
 
Back
Topp