Vogn

Tina_81

Forelsket i forumet
Noen som vet hvilken vogn de vil ha? Dere som har barn fra før bruker kanskje samme vogn?
Brukt eller ny?
Jeg vet i allefall at jeg ønsker meg en rød vogn. Elsker rødt :D
 
Jeg har en svart simo kombi fra forrige barn. Den ser akkurat ut som ny, så den bruker jeg gjerne igjen. Elsker min Simo kombi, perfekt vogn her jeg bor. Har mange forskjellige bagtrekk jeg kan bytte mellom for å varriere vogna litt. Har enda fler enn de på bildet

 
Jeg har en svart Simo Kombivogn som jeg elsker! Har også den fantastiske Babyjogger city mini... Beholder begge dem, men må kjøpe en søskenvogn og der sliter jeg fryktelig med å bestemme meg!!!
 
Kjempefin vogn AM. Noe sånt jeg kunne tenkt meg også :)
Er så mye å velge mellom, blir helt satt ut + det er jo kjempedyrt for vogn :(
 
har ikke komemt så langt.. men blir en combi med 4hjul... ikke slik moderne.. den liker jeg ikke så godt
 
Har ei simo kombi etter storebror! Ganske lik den **AM** viste på bilde.. Super fornøyd med vogna:-)
 
Pussig, satt akkurat og tittet på vogn på nettet, og tenkte på å legge ut et lite innlegg om akkurat dette emnet:-)

Jeg har fra før av en Simo vogn, men den er jo snart syv år gammel, og blir en "vintervogn", da den er god å trille på vinterføre.Så jeg har nesten bestemt meg for en TFK Joggster Twist, da den er lett å trille, liten når den slåes sammen, og jeg tror det er en fin sommervogn.:-)

Noen som har erfaring med denne?
 
emmaljunga city cross, elsker den. i creme leatherette, har den i bruk med sportsdelen nå da ;) Men bagen står klar ifra sist å ;)
 
Jeg har ei Emmaljunga Duo Edge i svart etter storebror, veldig fornøyd med den vogna ettersom jeg triller MYE turer. Skal nok kjøpe en mindre trille som er lettere å pakke sammen og ha i bilen. Vurderer en Akta Graco Mirage, så kan jeg klikke på bilstolen også. Så slipper jeg å bære stolen og babyen når vi skal ut og inn fra bilen, samt slipper å vekke babyen når vi skal inn på butikken :-)
 
Vi blir nok å fortsette å bruke vår Brio Sing vi, har vært greit fornøyd med den hele tiden :))
 
Vi skal ha samme som vi hadde med Amalie, dansk Odder vogn, elSKer den vogna, kostet 12 000 også, så skulle bare mangle vi ikke skulle bruke den igjen ;) Den er bare sååå super flott, også er det liggemåk på hele 97, så de bruker den lang tid :-D
 
bruker emmaljunga city cross som nå er i bruk til snuppa, kjøpte den i våres, bare sportsdelen, så skaffer meg en bag så er vi klare :)
 
Vi skal bruke vår Bugaboo Cameleon igjen. Blir det gutt får vi bytte bort det knall rosa trekket med turkis :P

En bedre vogn har jeg aldri trillet, og den veier bare 9kg, og jeg bruker 13sekunder på å slå den sammen. og jeg elsker at man kan velge handlevognhjul eller vinterhjul, man er ikke bundet til den ene. I tillegg har jeg adapter, slik at jeg kan hekte bilsetet på, og dermed slippe vekke bebiss når den skal over i vogn :D
 
Har en Emmaljonga ett el annet fra lille prinsessa..:)
Den er riktig nok over 4 år gammel nå, men tror nok jeg blir å bruke denne videre ja...:)
syns å huske jeg elsket vognen pga den er lett å bruke å veldig lita vekt på vognen kun 9 kg...:)
 
Emmaljunga city cross her også. I fargen green forest. Er i bruk med sportsdel i barnehagen no, men satser på at storgutten slutter å sove i barnehagen når han er tre år. Så jeg får brukt vogna med city baggen.
 


venus skrev:
Pussig, satt akkurat og tittet på vogn på nettet, og tenkte på å legge ut et lite innlegg om akkurat dette emnet:-)

Jeg har fra før av en Simo vogn, men den er jo snart syv år gammel, og blir en "vintervogn", da den er god å trille på vinterføre.Så jeg har nesten bestemt meg for en TFK Joggster Twist, da den er lett å trille, liten når den slåes sammen, og jeg tror det er en fin sommervogn.:-)

Noen som har erfaring med denne?



Jeg har både Simo duo og TFK joggster twist, og jeg elsker begge. Er enig med deg... Simo vinter og TFK sommer. Kommer til å bruke TFKen mere denne gangen siden den har håndbrems og jeg sliter litt med bekkenet.
 


venus skrev:
Pussig, satt akkurat og tittet på vogn på nettet, og tenkte på å legge ut et lite innlegg om akkurat dette emnet:-)

Jeg har fra før av en Simo vogn, men den er jo snart syv år gammel, og blir en "vintervogn", da den er god å trille på vinterføre.Så jeg har nesten bestemt meg for en TFK Joggster Twist, da den er lett å trille, liten når den slåes sammen, og jeg tror det er en fin sommervogn.:-)

Noen som har erfaring med denne?

Min venninne hadde TFK, hun var sånn passe fornøyd, sleit litt med at den er så brei og stor i kalesjedelene i sportsvogna.. hun bytta til en mountain buggy og den Elsker hun vet jeg!! 

- jeg har ingen erfaring selv.. 
 


Smooshkin skrev:
Har ei simo kombi etter storebror! Ganske lik den **AM** viste på bilde.. Super fornøyd med vogna:-)


Den har vi å - den er stabil og god å trille, passer veldig bra her vi bor! 
3 vinteren den er i bruk og den får den lille arve! Den er som ny faktisk, holdt seg utrolig bra!! 

Har en Phil&Ted DASH vi bruker om sommeren, den kommer med søskensete, så blir en søskenvogn! Den er jeg fornøyd med som en ekstravogn; tar liten plass, lett å trille og ikke minst at den kan bli søskenvogn! 
 
Vi har en icoo peak 4 air, som vi har fra før og er veldig fornøyd medemoticon  så regner med at vi bruker den.

???????????? ??????? i'coo Peak 4 Air
 
Back
Topp