Vogn

nikka77

Elsker forumet
Noen her som har begynt å kikke?
Har en emmajunga edge jeg som jeg var kjempe fornøyd med, men passer veldig dårlig med rosa hvis det skulle bli gutt... Spent på resultatet på ul om jeg må ha ny vogn eller om jeg kan bruke den gamle (hvis jeg får den inn i bilen da... Byttet bil i vinter..)
 
har kikket litt og konstatert at de er mye å velge i og at det viktigste er at den kan trilles i sørpe og på grusvei samt at lille jeg klarer å løfte og trille - ellers får den se ut som den gjør. Stilig, stygg eller pen bryr meg midt på ryggen. Heldigvis.
 
Vet akkurat hva slags vogn jeg vil ha. Quinny xl freestyle, verdens beste vogn , jeg husker jeg pleide å overlesse den med poser når jeg var ut og handlet , like stødig he he

Vi solgte den gamle vognen da, så blir ny, hadde blitt det uansett he he
 
Har en Teutonia Spirit S og er kjempefornøyd med den. Stødig, lun og god, lett å svinge siden det er trehjuling, vendbar sportsdel, så lett som ei "stor" vogn kan være og ELSKER fashionbagen som er lun og god og pefekt til å ta med inn når vi skal på besøk:) Syns det nok finnes finere vogner i verden, men denne er den som har mest av det jeg ser etter i en vogn:)

Måtte jeg kjøpt ny så hadde  det nok blitt en ny av akkurat den samme for den nye modellen har fikset på både handlekorgen under og gjort litt småendringer for enda mer stabilt understell, så då er den nesten perfekt;)
 


nikka77 skrev:
Noen her som har begynt å kikke?
Har en emmajunga edge jeg som jeg var kjempe fornøyd med, men passer veldig dårlig med rosa hvis det skulle bli gutt... Spent på resultatet på ul om jeg må ha ny vogn eller om jeg kan bruke den gamle (hvis jeg får den inn i bilen da... Byttet bil i vinter..)



Ei venninne av meg hadde den vognen og vanlig coupe bil og de måtte ta av alle hjulene for å få plass og ha bag eller sittedel i baksetet. Håper du har plass i din bil da:)
 
Jeg har en svart Emmaljunga mondial duo fra 2008, ser ut som ny, så den bruker jeg denne gangen også. Fornøyd med den! Er så kort tid de bruker bagvogn uansett, så om jeg vil ha ny kjøper jeg heller en ny sportsvogn/trille senere. 
 
har simo kombi vogn no, men må vel over på tvillingvogn eg siden dei to minste blir kun 18 mnd mellom. 
 
Jeg må ha tvillingvogn for sønnen min er bare 18 måneder når neste kommer. Jeg har tfk vogn nå og elsker den. Det er den jeg kommer til å bruke mest til neste også, men må jo ha tvillingvogn når jeg skal ut med begge. Jeg skal iallefall ha svingbare forhjul, evnt trehjuling. Hater de svære Emmaljunga og simovognene som tar fem minutter å flytte på hvis den skal flyttes til sida.
 
Ja, har sett litt på disse Ballerina vognene . Mange fine design på de, men kan ikke si jeg har bestemt meg da.
 
Ønsker meg emmaljunga, men kommer til å bruke simo vognen vi kjøpte til jenta for 2år siden :)
 
Har en god trehjuling - Bebe Confort High Trek. Den beholder jeg, men var ikke fornøyd med sportsdelen på den. Synes den er for åpen, og likte ikke helt å la snuppa sove i den. Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en vogn til, og da en firhjuling, så har jeg begge deler. Siden vi skal ha vinterbarn, og vintrene her på Jæren faktisk har blitt til vintrer, så tenker jeg at en firhjuling er veldig praktisk. Vurderer Brio Happy, men kjøper den helst brukt tror jeg, selv om den ikke er så veldig dyr.
Ideelt sett ville jeg solgt High Treken og kjøpt både Easywalker-trehjuling og Briovogn, men det får da være måte på.... :p Fornuften vinner... ;)
 
Hei hei
mitt første innlegg her:)
Vi har tenkt på Mountain Buggy Terrain, den har store bakhjul, trehjuling og håndbrems, og relativt smal i sportsdelen i forhold til TFK som jeg synes blir litt for brei. Får låne hardbag av en venninne så vi sparer noen penger der. De er veldig fornøyd med sin vogn som er relativt lett, super å styre og fungerer på alle underlag snø, slaps, fortauskanter, skogstier o.l. Utseendemessig finnes den foreløpig  bare i grått, men det viktigste for oss er at den er god i bruk.
Lykke til på jakten til alle sammen :)
 
Har Simo kombi og er KJEMPEFORNØYD med den. Stor og stabil vogn som fyller alle våre behov. Ville aldri byttet den ut.
 
Vi har tfk joggster twist. Er veldig fornøyd emd denne. Synes rett og slett den er genial. Siden det blir 22 mnd mellom barna må vi ha en søskenvogn også og da tror jeg det blir phil&teds
 
jepp- Vi må ha ny vogn siden vi solgte den gamle da vi trodde det skulle bli to tette, men det gikk jo galt. Så da fikk vi ei gammel vogn ei simo. Helt greit den men merker at den er litt eldre. Har veldig lyt på emmajunga city cross eller edge duo. Hvit med litt sort eller grått er det kanskje. Men litt usikker på det med hvitt og møkk. Må se den første. Tenkte dra til Sverige å kikke der. Mye billigere enn i norge. Ellers så blir det en tur til Kiel å kikke der. 
 
VI har en TKF Joggster Twist som snuppa sover i i barnehagen. Den er stor og har god plass.
Hjemme har vi en Emmaljunga City Cross. Det jeg digger med den er at jeg kan velge om jeg vil ha snuppa vendt mot meg eller fra meg når vi triller tur. Syns det er så mye mer koselig å trille tur når vi se hverandre. I TFK`en sitter hun kun fra meg.
Men, TFK tar mye mindre plass i bilen (sportsdelen), så fordeler og ulemper med alle vogner :)
Tror det viktigste er å finne en som passer i bilen, og som passer til det du liker å gjøre (gå tur i skogen, eller på cafe eller byen).
 
 Jeg har denne :) Maxi-Cosi Mura 4. Synes den er kjempegod. Men må kjøpe til bag da, for vi kjøpte den etter gutten var fylt året.

 
Har emmaljunga edge og den er jeg kjempe fornøyd med :)
Har også emmaljunga scooter,så utrolig kjekt at jeg slipper å kjøpe ny vogn.
Begge vognen er 2009 modeller
 
Har emmaljunga city cross til minsten nå, veldig fornøyd med den! Men må nok til å invistere i tvillingvogn siden det bare blir 19mnd mellom dem. Har ikke tenkt så mye på det enda, noen som har gode forslag som ikke koster skjorta? :-)
 
Er så mange fine vogner nå for tiden, er ikke lett å velge vogn synes jeg 
Men siden det er vinterbaby så blir det vel en vogn med 4 hjul, føler kanskje det er lettere å kjøre ute med den om det ikke skulle bli en så fryktelig kald vinter..
Men hvilket merke er jeg usikker på, synes jo emmaljunga er fine vogner da <3, men må vel også tenke på om vi får den inn i bilen, har ikke Polo men heller ikke Stasjonsvogn, hehe..

Noen som har noen fine vogner med 4 hjul å anbefale så jeg kan titte litt på nettet?
Og ha en riktig god helg jenter!
 
Back
Topp