Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, unnskyld at jeg lerHadde litt av en vognreise sist. Vognparken i dag er
- Thule Urban Glide 3 - elsker! Men ønsker vendbar sittedel frem til 1 år når vi ikke skal i skogen her hjemme. Har heller ikke bag da denne ble kjøpt da storebror var 1,5 år.
- Emmaljunga Edge Duo, brukt som sovevogn i bhg. Har lufthjul og romslig bag. Tenker denne i starten for baby. Evt kjøpe bag til TUG3 hvis bag er suksess.
- Elodie Mondo reisevogn som også har bag og bilstoladapter. Blir nok byvogna på senter og på reiser.
Jeg føler likevel at jeg bør ha en vogn med vendbar sittedel, som ikke er like gigantisk som Emmaljunga Edge, til reise på 6 uker når baby er 7 mnd. har satt opp søk på Finn på Bubaboo Buffalo, FOX og Donkey. Men vil helst ha modell med laaang kalesje.
Mannen min er ikke kjempe imponert heldigvis har vi plass.
Men her var det mye vogner, og jeg skjønner jo mannen litt. Godt dere har plass! Cybex Talos har lang kallesj og vendbar sittedel 
Vi har kjøpt Cybex TalosJeg tar opp igjen denne og håper noen har erfaringer de vil dele! Vi trenger en vogn som er stabil og god på grus/lett terreng/bakker da vi har hunder som trenger litt mer enn bare turer langs fortauet. I tillegg må den være lett å legge sammen og få i bilen siden det blir en del farting, men vi får ny bil så jeg tror ikke plass blir et problem i den.
Vi leste først på Cybex Talos og var veldig interessert i den i og med at den har vunnet tester, men etter at hun på barnas hus slaktet den og mente det eneste gode alternativet var Bugaboo fox 5 ble vi litt skeptisk.
Et annet sted ble vi anbefalt Emmaljunga Sento pro med terreng hjul og Thule Urban glide, men Thule blir litt for stor for gangen vår, og negativt med kun forovervendt sittedel…
Noen som har erfaringer å dele med disse vognene? Spesielt Talos som jeg hører veldig lite om på diverse sider, hverken positivt eller negativt. Er det evt andre vogner enn disse 4 som kan anbefales til vårt bruk?
Jeg syns den ser fin ut, og det var den første jeg fant da jeg googlet "Best i test" barnevogn
Så jeg har hatt et øye til den lenge.