Vogn-tråden!

Trenger tips til vogn som passer godt til all vær. Både snøføre og vinterstid i nord
Vi har Emmaljunga SENTS pro med terrenghjul til 1 åringen. Veldig fornøyd med vogna. Kan ikke sammenlignes med nxt som var modellen før.

Vi prøvde også cybex e-priam, men var langt i fra like fornøyd med den

Vi har Emmaljunga SENTS pro med terrenghjul til 1 åringen. Veldig fornøyd med vogna. Kan ikke sammenlignes med nxt som var modellen før.

Vi prøvde også cybex e-priam, men var langt i fra like fornøyd med den
Hva var det du ikke likte med cybex e-priam?

Hadde litt av en vognreise sist. Vognparken i dag er
- Thule Urban Glide 3 - elsker! Men ønsker vendbar sittedel frem til 1 år når vi ikke skal i skogen her hjemme. Har heller ikke bag da denne ble kjøpt da storebror var 1,5 år.
- Emmaljunga Edge Duo, brukt som sovevogn i bhg. Har lufthjul og romslig bag. Tenker denne i starten for baby. Evt kjøpe bag til TUG3 hvis bag er suksess.
- Elodie Mondo reisevogn som også har bag og bilstoladapter. Blir nok byvogna på senter og på reiser.
Jeg føler likevel at jeg bør ha en vogn med vendbar sittedel, som ikke er like gigantisk som Emmaljunga Edge, til reise på 6 uker når baby er 7 mnd. har satt opp søk på Finn på Bubaboo Buffalo, FOX og Donkey. Men vil helst ha modell med laaang kalesje.
Mannen min er ikke kjempe imponert heldigvis har vi plass.

Her har jeg en e priam fra før som jeg er veldig fornøyd med.. Så har jeg kjøpt en billig Beemoo Pro Multi til når jeg må ha med meg begge ut.. Tenker I førsteomgang det holder. :) Så på bugaboo donkey men etter å ha snakket med flere om hvor stor den faktisk er å hvor lite tilrettelagt det er å ha den med seg rundt så ble det til en enkel en som har flere løsninger :)

Her har jeg en e priam fra før som jeg er veldig fornøyd med.. Så har jeg kjøpt en billig Beemoo Pro Multi til når jeg må ha med meg begge ut.. Tenker I førsteomgang det holder. :) Så på bugaboo donkey men etter å ha snakket med flere om hvor stor den faktisk er å hvor lite tilrettelagt det er å ha den med seg rundt så ble det til en enkel en som har flere løsninger :)
Ser vi får barn med samme aldersforskjell (fødte også i februar 24) :) Jeg har liksom ikke tenkt at de blir så tette at vi trenger søskenvogn, kanskje evt et søskenbrett til vogna vi har, men nå ble jeg usikker.. Hvilke situasjoner tenker du at det blir behov for vogn med plass til to?:)
Mini sover fortsatt i vogna på dagtid, men har egen sovevogn i barnehagen, og ser kanskje for meg at soving på dagtid i helgene vil være et lukket kapittel innen sommeren:confused004 Håper i alle fall det, vi har Bugaboo Fox 5 og den må jo bygges om (kan ikke bare enkelt svitsje mellom ligge- og sittedel).

Ser vi får barn med samme aldersforskjell (fødte også i februar 24) :) Jeg har liksom ikke tenkt at de blir så tette at vi trenger søskenvogn, kanskje evt et søskenbrett til vogna vi har, men nå ble jeg usikker.. Hvilke situasjoner tenker du at det blir behov for vogn med plass til to?:)
Mini sover fortsatt i vogna på dagtid, men har egen sovevogn i barnehagen, og ser kanskje for meg at soving på dagtid i helgene vil være et lukket kapittel innen sommeren:confused004 Håper i alle fall det, vi har Bugaboo Fox 5 og den må jo bygges om (kan ikke bare enkelt svitsje mellom ligge- og sittedel).
Jeg ser for meg at helger hvor mannen er borte eller andre tidspunkter hvor jeg blir alene med de begge og skal ut av huset så er det enkleste å kunne ha de sittende i vogn begge to. Hvor interessert storesøster er I det er en ting :P men jeg har ikke sjans til å la henne gå alene som en villstyring :P så derfor jeg kjøpte ei ekstra vogn slik at jeg kan ordne med de alene :)

Back
Topp