Vogn-tråd

Camilla1995 ♛

♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken
Oktoberskattene 2015
Hvilken vogn skal dere ha/har dere? :)




Vi har nettopp fått tak i en emmaljunga mondial duo, 2010 mod, heelt strøken, til 5000,-. Bag og sportsdel.
Vi får også med vogntrekk, regntrekk, myggnett, seng, sengekant, bilstol, stellebord m/madrass, badestamp, lekegrind og andre småting.
Det kaller jeg en grei deal :)
 

Vedlegg

  • 16_523412742.jpg
    16_523412742.jpg
    61,1 KB · Visninger: 149
Superdeal det da :D da er jo mye i boks :)

Jeg er enda usikker på vogn, har jo god tid, men jeg har tenkt mye på det. Stokke trailz frister mest for tiden, mye pga den lange bagdelen :) men Emmaljunga mondial deluxe virker også fin.
 
Dobbel post :hilarious:
 
Superdeal det da :D da er jo mye i boks :)

Jeg er enda usikker på vogn, har jo god tid, men jeg har tenkt mye på det. Stokke trailz frister mest for tiden, mye pga den lange bagdelen :) men Emmaljunga mondial deluxe virker også fin.
Aller helst ville jeg hatt splitter ny mondial deluxe i svart å hvit, men har ikke råd til å legge ut så mye på en gang, blah.. Jaja, kjøpe ny når neste baby kommer :p eenda bedre økonomi da:)
 
City cross vanilla leatherette har vi fra snuppa! Kjøpte den brukt (nesten helt ubrukt) for 5500,-. Veldig fornøyd med den!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    48,9 KB · Visninger: 137
Fikk kjøpt ny baby jogger city elite med bagdel på tilbud til 4999 :) sparte 3000 på det så er veldig fornøyd!:D
 
Veit ikkje kva vogn eg vil ha,mn blir brukt vogn...
Trur eg skal ta meg en tur på babybutikk å kike på vognene deira å helder gå ut i fra kva eg likte best!
 
Blir tfk på oss når den tiden kommer ☺️
 
Vi kjøpte ny da vi fikk første i 2013. Kjøpte emmaljunga Edge duo i grey flower, så da blir det ikke noe ny vogn denne gang. Ville jo ha mondial white daa, meen fant ut at så lat som jeg er kom jeg sjeldent til å bruke tid på å vaske over vognen :p
 
Kjøpte brukt vogn i dag til 6300kr. Emmaljunga modell 2013 ska hente den i morgen.

282212d63f7d41d315a37bfd12b091f7
 
Vi har kjøpt helt ny brio go next i gråmelert (duovogn) til 6000:) salg på barnas hus
 
Vi har reservert en helt ny mondial duo Combi 2015 modell i uke 23 (altså i slutten av juni) skal hente den på kattis Babyshop i Sverige. Valgte fargen anthrazit leatherette. Får med stelleveske inkl. I prisen som er 9200 kr ca.

Bilde vedlagt.

EDIT
Mannen ombestemte seg og mener vi ikke skal kjøpe en så dyr vogn da det finnes minst like fine vogner brukt... ble litt diskusjon, men ga opp tilslutt :p Vet innerst inne at det er best å kjøpe brukt som fortsatt er like hel og fin men til halve prisen.. Kanskje det kan bli drømmevogna om noen år når vi er litt mer etablerte ;)
 

Vedlegg

  • FB_IMG_1426431640198.jpg
    FB_IMG_1426431640198.jpg
    23,6 KB · Visninger: 93
Last edited:
Vi har reservert en helt ny mondial duo Combi 2015 modell i uke 23 (altså i slutten av juni) skal hente den på kattis Babyshop i Sverige. Valgte fargen anthrazit leatherette. Får med stelleveske inkl. I prisen som er 9200 kr ca.

Bilde vedlagt.
Følger alt du trenger til vogna med da?
Er det "lufthjul" på den? Så jo veldig fin ut!
 
Jeg vet ikke hvorfor.. men liker ingen emmaljunga vogner jeg har prøvd etter at jeg selv hadde simo kombi. Men har sett litt på forskjellige emmaljungamodeller, men troor nok jeg ender opp med simo duo. Var såå fornøyd med simo kombi, men blir litt lettere med duo :)
 
Back
Topp