Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har fått beskjed om at vi må skaffe vogn til barnehagenHar dere fått beskjed om å ha med egen vogn? I barnehagen til guttungen sover de i tvillingvogner barnehagen eier.
Vi tar med vår egen vogn. Blir ikke brukt mer eller hardere enn vår egen vogn. Men den oppbevares innendørs på nettene da
Skal den stå ute kan du kjøpe en pent brukt vogn. Vogner som er svarte, får hvite flekker ved mugg. Og vogner i andre farger vil du kunne se svarte flekker i om det er mugg.
Jeg har alltid fraktet vogna til og fra hver dag, men har da ikke kjørt til bhg.Hva gjorde dere med vogn i barnehage? Ønsker ikke å bruke den vogna vi har da det er en dyr og fin vogn..
Vil jo ikke kjøpe noe det gjerne er mugg i.. Så ser for meg jeg må bruke noen tusen på ny vogn.
Hva gjorde dere med vogn i barnehage? Ønsker ikke å bruke den vogna vi har da det er en dyr og fin vogn..
Vil jo ikke kjøpe noe det gjerne er mugg i.. Så ser for meg jeg må bruke noen tusen på ny vogn.