Vogn og bilsete

Vi har både simo og TFK fra før. Elsker begge vognene. Må ha ny bilstol da og tror jeg går for maxi cosi. Hadde Acta Graco sist og synes den er litt stor
 
Øverst på barnevogn ønskelisten her er emmaljunga Mondial deluxe. Men så har det seg slik at jeg har en e-golf. Ikke stasjonsvogn her nei :hungover:
Så må nok måle litt. Kunne tenke meg og prøve den i bilen og.
 
Men så tenker jeg og litt sånn, hvor ofte skal vi egentlig ha den med i bil! Jeg har også kikket på emmaljunga.
 
Men så tenker jeg og litt sånn, hvor ofte skal vi egentlig ha den med i bil! Jeg har også kikket på emmaljunga.
Ganske ofte ;p vi var mye i bil om vi skulle på baby bootcamp på treningen, når vi møtte venner og skulle på turer litt unna hjemme. Og når vi skulle på kafe/senteret :)
 
Emmaljunga, i alle fall, uten tvil :) jeg liker godt svinghjul framme da men det er vel individuelt :)
 
Går får cybex aton bilstol denne gangen grunnet plassmangel og den er liten. Har hatt graco tidligere og vært veldig fornøyd med den. Vi har vogn fra tidligere barn så vi bruker den videre. Mountain buggy Urban jungle.
 
Har sett noen som selger noen ski til vogn. Hadde maxicosi bilstol. Var veldig fornøyd. Men jeg ville sikkert kjøpt babyjogger City elite.
 
Jeg hadde Basson baby Roma duo (tror jeg den het) var kjempefornøyd med både bag og sportsdel:) sportsdel kunne brukes begge veier.
Har sett på bassonvogn nå også. Ypperlig på snøfylte vintre. Hadde ford Mondeo(sedan) da jeg hadde den. Gikk fint å få den i bagasjen.
 
Ser det er mye å tenke på både ang vogn og stol.. Blir litt småsvett.
Enn om vi velger feil?? :/
 
Besafe Izi Go (http://www.besafe.no/product-no/besafe-izi-go-x1/). Best i mange tester, og kan brukes sammen med flere ulike vognunderstell.

Ellers er vi fornøyd med Brio Happy vogna som vi har hatt i fire år, og brukt til begge jentene våre. Og som spiren i magen også kommer til å bruke.
 
Vi har TFK vogn, og Recaro Privia bilsete 0-13 kg. TFK ble det fordi kusina mi hadde det, og jeg rett og slett elsket den vogna. Angrer ikke et sekund :) Vet at man får endel adaptere fra bilstol til TFK. Recaro sitt sete kjøpte vi rett og slett pågrunn av forbrukerrådets test av seter :) Fantastisk sete, med nesten tempur liknende puter. God comfort for den lille ♡
 
I know! :eek: jeg synes det er kjempevanskelig! De har jo ikke bugaboo og emmaljunga på samme butikker heller!

Det er jo litt kjipt så man ikke kan sammenligne.
Mannfolket sa emmaljunga hadde bra vogner og det vet jeg de har på butikken her.
 
Det er jo litt kjipt så man ikke kan sammenligne.
Mannfolket sa emmaljunga hadde bra vogner og det vet jeg de har på butikken her.
Ja, er det jeg heller mest mot, men må nok teste hvor stor plass den tar i bagasjerommet!:)
 
Noen som har erfaring med denne barnevognen?? https://denlillebarnebutikken.no/barnevogn/barnevogn-3-i-1/adbor-nemo-lin-gra Jeg syns den var så fin, og liker at det er fire hjul, vendbare i front... Bare redd for at den skal være dårlig å trille, evt stor og tung å legge sammen osv... Men bra pris da, inkl bilsete!! Ikke lett å orientere seg i vognjungeleno_O:D!! Men veldig koselig å sitte å google!!;)
 
Back
Topp