Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tviler jeg på ☺ må I sågar ha kun understellet I bagasjerommet og bag I baksetet ☺Lurer på om den går i min Yaris!
Den gikk ikke inn i min bil da jeg hadde BMW 1-serie! Har nå en SUV, og med bagdelen så tar den nesten hele bagasjenLurer på om den går i min Yaris!
Ganske ofte ;p vi var mye i bil om vi skulle på baby bootcamp på treningen, når vi møtte venner og skulle på turer litt unna hjemme. Og når vi skulle på kafe/senteretMen så tenker jeg og litt sånn, hvor ofte skal vi egentlig ha den med i bil! Jeg har også kikket på emmaljunga.
Ser det er mye å tenke på både ang vogn og stol.. Blir litt småsvett.
Enn om vi velger feil?? :/
Jeg gikk bare å prøvde i butikken før jeg bestemte meg sist. Var ikke noe problem da,og blir nok ikke noe problem nå
I know! jeg synes det er kjempevanskelig! De har jo ikke bugaboo og emmaljunga på samme butikker heller!Ser det er mye å tenke på både ang vogn og stol.. Blir litt småsvett.
Enn om vi velger feil?? :/
I know! jeg synes det er kjempevanskelig! De har jo ikke bugaboo og emmaljunga på samme butikker heller!
Ja, er det jeg heller mest mot, men må nok teste hvor stor plass den tar i bagasjerommet!Det er jo litt kjipt så man ikke kan sammenligne.
Mannfolket sa emmaljunga hadde bra vogner og det vet jeg de har på butikken her.