Alk84
Gift med forumet
Ja dere leste riktig. Vi krangler om vogn. Ikke hvem som helst vogn heller. En vogn jeg vant i en konkurranse. Jeg har da fått den gratis. Jeg liker den veldig godt, men han liker den ikke. Vi har jo vogn fra forrige mann, men den er litt tung å få ut og inn av bilen så jeg tenkte jeg kunne ha denne vogna i bilen. Det er en sånn en Stokke trailz.
Jeg: (bilde) jeg vant denne jeg
Han: uaktuelt!
Jeg: jo den vant jeg så den er meget aktuell.
Han: den kan du selge, vi har vogn og jeg kommer ikke til å bruke den.
Jeg: nei det trenger du ikke heller, men jeg vil gjerne bruke den. Så kan du bruke den gamle.
Han: så du vil ødelegge dagen min med å kverulere om en vogn som du vet jeg ikke liker.
Jeg: du har så mye jeg ikke liker så hvis du vil ta den diskusjonen, så er jeg klar. Å hvis en så liten sak som en vogn skal ødelegge dagen din så har du et stort problem.
Han: ikke bland mine ting opp i dette. Dette er barnet sitt.
Jeg: du kan anse denne som min. Jeg vant den. Helt gratis. Har ikke betalt en krone for den. Og du trenger ikke bruke den en gang. Jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde brukt mange 1000 lapper på noe du ikke liker, men det har jeg ikke.
Han: resten tar vi hjemme.
kjenner hormonene koker over her.
Åssen hadde dere reagert?
Jeg: (bilde) jeg vant denne jeg
Han: uaktuelt!
Jeg: jo den vant jeg så den er meget aktuell.
Han: den kan du selge, vi har vogn og jeg kommer ikke til å bruke den.
Jeg: nei det trenger du ikke heller, men jeg vil gjerne bruke den. Så kan du bruke den gamle.
Han: så du vil ødelegge dagen min med å kverulere om en vogn som du vet jeg ikke liker.
Jeg: du har så mye jeg ikke liker så hvis du vil ta den diskusjonen, så er jeg klar. Å hvis en så liten sak som en vogn skal ødelegge dagen din så har du et stort problem.
Han: ikke bland mine ting opp i dette. Dette er barnet sitt.
Jeg: du kan anse denne som min. Jeg vant den. Helt gratis. Har ikke betalt en krone for den. Og du trenger ikke bruke den en gang. Jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde brukt mange 1000 lapper på noe du ikke liker, men det har jeg ikke.
Han: resten tar vi hjemme.
kjenner hormonene koker over her.
Åssen hadde dere reagert?