Vogn krangel:(

Alk84

Gift med forumet
Ja dere leste riktig. Vi krangler om vogn. Ikke hvem som helst vogn heller. En vogn jeg vant i en konkurranse. Jeg har da fått den gratis. Jeg liker den veldig godt, men han liker den ikke. Vi har jo vogn fra forrige mann, men den er litt tung å få ut og inn av bilen så jeg tenkte jeg kunne ha denne vogna i bilen. Det er en sånn en Stokke trailz.

Jeg: (bilde) jeg vant denne jeg:)
Han: uaktuelt!
Jeg: jo den vant jeg så den er meget aktuell.
Han: den kan du selge, vi har vogn og jeg kommer ikke til å bruke den.
Jeg: nei det trenger du ikke heller, men jeg vil gjerne bruke den. Så kan du bruke den gamle.
Han: så du vil ødelegge dagen min med å kverulere om en vogn som du vet jeg ikke liker.
Jeg: du har så mye jeg ikke liker så hvis du vil ta den diskusjonen, så er jeg klar. Å hvis en så liten sak som en vogn skal ødelegge dagen din så har du et stort problem.
Han: ikke bland mine ting opp i dette. Dette er barnet sitt.
Jeg: du kan anse denne som min. Jeg vant den. Helt gratis. Har ikke betalt en krone for den. Og du trenger ikke bruke den en gang. Jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde brukt mange 1000 lapper på noe du ikke liker, men det har jeg ikke.
Han: resten tar vi hjemme.

kjenner hormonene koker over her.
Åssen hadde dere reagert?

Kjenner jeg blir litt sint og irritert, på dine vegne, uten at jeg skal dømme mannen din. Når du har vunnet denne vogna, burde han jo bare være glad for å slippe å ta diskusjonen om å kjøpe noe nytt. Ser for meg at den dere har, har faste hjul, Stokke sin er jo svingbare, noe som er myyyye lettere å styre. Og du tvinger han jo ikke til å bruke vogna. Nei, la han tenke på det noen dager, kanskje hadde han en dårlig dag :-)

Herlighet! Jeg ser egentlig ikke problemet. Du har vunnet en vogn du liker. Det er helt supert!! Han trenger som du sier ikke å bruke den.

Hev deg over det;)

Enig med mannen i en ting, og det er at jeg ikke liker vogna :p Men det er alt. Han kan da ikke reagere slik!!! Du har jo vunnet den!! Han burde være glad og ikke bry seg noe mer om den saken!

Gratulerer med premien :)

Haha for en herrlig tilværelse:) her krangler vi om alt selv, så ingenting sjokkerer meg :) haha. Men hvilken vogn var det? Ser ingen bilde:( det er vel i prinsippet du som kommer til å bruke vogna mest ettersom du skal gå mest hjemme med baby;)

Han gubben din kan gå greve seg ned i hagen, makan da! Han skal være glad på dine vegne som vant en så dyr vogn!

Haha, herlighet at det går ann å være så barnslig! :laughing025
Han må jo ikke bruke vogna, så jeg ser virkelig ikke problemet med at du bruker den :)

Den vogna er jo superfin og veldig praktisk! I tillegg ble den vel kåret til best i test. Behold vognen og bruk den selv. Barnslig oppførsel av din kjære. Hadde det vært min som hadde sakt det, ville jeg bare ha oversett han, og ikke brydd meg om det han sa. Sikkert bare hatt en dårlig dag.

Last edited:
Vel, det høres ut som om du har gode argumenter på din side, og han har ingen.. Jeg hadde ALDRI gitt meg og hadde beholdt vogna! :p Kjenner jeg blir ekstra sta på dine vegne av å lese den samtalen ;) DU MÅ IKKE GI DEG!! :D:D

Fin vogn, men for en latterlig mann du har:eek: Håper ikke det er sånn han pleier å oppføre seg.

Krysser fingrene for at han rett og slett har en dårlig dag og dermed gjør en stor sak ut av ingenting. Du vant, kos deg med ny fin vogn! :)

Fin vogn, men for en latterlig mann du har:eek: Håper ikke det er sånn han pleier å oppføre seg.
Neida, han pleier vel ikke oppføre seg sånn, men har sine dager han er utrolig teit:p han kan være litt sånn så lenge vi har noe som er brukernes (da spiller det ingen rolle hvor stygt det er eller slitt/"gått ut på dato") så trenger vi ikke noe nytt. Det kan bli litt slitsomt når jeg gjerne er litt sånn som liker å fornye sånn en gang i millenniumet:p jeg hadde aldri kjøpt meg ny vogn i og med at vi har en som fortsatt er grei, men det er jo fordi jeg vant den at jeg blir litt sånn, wøøøøøææææææ!!!!! Det er en ren gevinst. Så jeg gir meg ikke. Han har enda ikke tatt det opp her etter at vi kom hjem, og jeg har ikke planer om og ta det opp heller;) tenker han får ikke vilja si denne gangen. Jeg gir meg på så mye annet, så nå skal jeg ha vilja mi jeg å;)

Stå på ditt du! Vi solgte en splitter ny vogn vi fikk som erstatning en gang (fordi mannen ville det), og jeg har sjeldent angret så mye på det.

Først, GRATULERER med å ha vunnet en vogn!!
Så syns jeg det er helt idiotisk av mannen din å nekta en vogn! Hvorfor det? Hadde den vært knallrosa og dere får gutt så kaaaaaanskje jeg hadde skjønt han, men om den er GRATIS og du som sikkert kommer til å bruke den mest heller vil ha den enn den gamle vognen så skjønner jeg ikke problemet :)
Snakk med han mer du så ordner det seg sikkert :) det er jo greit å ha en barnehagevogn også så det kan være lurt å ha to ;)

Back
Topp