Vogn kjøp

Ja er jo kjempe mange som ikke skjønner noe før lenge lenge fordi at de ikke har noe som helst symptomer. Har en venninne som nettopp oppdaget at hun er gravid. Og hun er allerede i uke 12-13 hehe :)
Også sånn som de på "ops jeg er gravid" på TLC hehe :) de visste jo absolutt ingenting. Men plutselig kom det en frisk liten baby :D syns det er så søtt <3 hihi.
Hehe ja. Jeg sluttet på pillen i mai. Mange som ikke får mensen igjen før lenge etter å ha sluttet. Hadde litt småømme bryst tenkte eg gidder ikke å ta noe test ved mindre det blir noe mer. Det gikk noen uker og rett før vi dro på ferie ingen flere symtomer. Tenkte skal eg vente til eg kommer hjem? Eller bare ta en nå for å vite om jeg kan drikke alkohol. Tilslutt tok jeg den da var liksom 8 uker da xD men er vell gjerne greit å vite det litt ut også :P slippe bekymringer for spontanabort. Alt går fortere. Kortere tid til å se og høre den lille :P

Hehe ja. Jeg sluttet på pillen i mai. Mange som ikke får mensen igjen før lenge etter å ha sluttet. Hadde litt småømme bryst tenkte eg gidder ikke å ta noe test ved mindre det blir noe mer. Det gikk noen uker og rett før vi dro på ferie ingen flere symtomer. Tenkte skal eg vente til eg kommer hjem? Eller bare ta en nå for å vite om jeg kan drikke alkohol. Tilslutt tok jeg den da var liksom 8 uker da xD men er vell gjerne greit å vite det litt ut også :P slippe bekymringer for spontanabort. Alt går fortere. Kortere tid til å se og høre den lille :P
Hehe :)
Ja det er helt sant. Når jeg tok testen denne gang var jeg bare 4 uker ca. Og fram til den sikre uke 12 tok såååå lang tid hehe :)

Hehe :)
Ja det er helt sant. Når jeg tok testen denne gang var jeg bare 4 uker ca. Og fram til den sikre uke 12 tok såååå lang tid hehe :)
Synes tiden gikk veldig sakte frem til 12 men etterpå veldig fort. 16 uker har gått kjempe fort :P

Vi har Phil&Ted classic og er veldig fornøyd siden vi har to barn med to år mellom. Søskensetet kan plasseres på ulike måter og vogna blir veldig liten sammenslått. Har også babybag til trilleturer hvor bare baby er med, samt adapter for maxi cosi bilsete.

Har kjøpt Babyjogger City Elite!:) I mine øyne er det ingen vogner som måler seg med denne:) Cunnet tester, foreldre har gjennomført mange års testinf av denne å den fikk 6 i terningkast, og den er superfin!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Synes tiden gikk veldig sakte frem til 12 men etterpå veldig fort. 16 uker har gått kjempe fort :P
Veldig enig der!! Tiden og ukene bare flyr avgårde nå føler jeg. Og det er jo bare super kjekt da :D hihi. Satser på at disse 13 dagene før oul går like fort også :)

Vi har kjøpt Stokke Crusi :) Har en Mountain Buggy fra før, men uten bag.

Vi kjøper bugaboo buffalo. Tenker vi kjøper etter oul :) Greit å få spredd utgiftene litt utover.

Her blir det tfk joggster III med multi x bag da jeg vil ha liten sammenlagt vogn, baby lengst mulig mot meg og ok på skogsvei :) og som bonus er det at den kan brukes som sykkelvogn

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Emaljunga er fine vogner. Så absolutt :) jeg har bare ikke funnet en vogn i det merket som passer 100% til oss og vår baby :) hihi
Er ganske vanskelg å finne hva man liker i denne jungelen

Vi har kjøpt Stokke Crusi :) Har en Mountain Buggy fra før, men uten bag.

Har også sett på stokke. Men den ble heller ikke riktig for oss. Ser etter en som fungerer som både turvogn, joggevogn men samtidig har 4 hjul og som har god plass til både baby og varer :)

Her blir det tfk joggster III med multi x bag da jeg vil ha liten sammenlagt vogn, baby lengst mulig mot meg og ok på skogsvei :) og som bonus er det at den kan brukes som sykkelvogn

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Så på den og :) veldig fin. Men må ha 4 hjul :D

Back
Topp