Emaljunga er fine vogner. Så absolutt jeg har bare ikke funnet en vogn i det merket som passer 100% til oss og vår baby hihiHar en emmaljunga duo Edge fra storesøster men ønsker en emmaljunga viking
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emaljunga er fine vogner. Så absolutt jeg har bare ikke funnet en vogn i det merket som passer 100% til oss og vår baby hihiHar en emmaljunga duo Edge fra storesøster men ønsker en emmaljunga viking
Den skal jo være veldig bra har tenkt på joggevogn jeg og. Men vil ha noe midt imellom "vanlig" vogn og jogge vogn heheSer ut som det blir en baby jogger city elite, vil ha joggevogn og denne har jeg hørt mye bra om
Hehe ja. Jeg sluttet på pillen i mai. Mange som ikke får mensen igjen før lenge etter å ha sluttet. Hadde litt småømme bryst tenkte eg gidder ikke å ta noe test ved mindre det blir noe mer. Det gikk noen uker og rett før vi dro på ferie ingen flere symtomer. Tenkte skal eg vente til eg kommer hjem? Eller bare ta en nå for å vite om jeg kan drikke alkohol. Tilslutt tok jeg den da var liksom 8 uker da xD men er vell gjerne greit å vite det litt ut også slippe bekymringer for spontanabort. Alt går fortere. Kortere tid til å se og høre den lilleJa er jo kjempe mange som ikke skjønner noe før lenge lenge fordi at de ikke har noe som helst symptomer. Har en venninne som nettopp oppdaget at hun er gravid. Og hun er allerede i uke 12-13 hehe
Også sånn som de på "ops jeg er gravid" på TLC hehe de visste jo absolutt ingenting. Men plutselig kom det en frisk liten baby syns det er så søtt <3 hihi.
HeheHehe ja. Jeg sluttet på pillen i mai. Mange som ikke får mensen igjen før lenge etter å ha sluttet. Hadde litt småømme bryst tenkte eg gidder ikke å ta noe test ved mindre det blir noe mer. Det gikk noen uker og rett før vi dro på ferie ingen flere symtomer. Tenkte skal eg vente til eg kommer hjem? Eller bare ta en nå for å vite om jeg kan drikke alkohol. Tilslutt tok jeg den da var liksom 8 uker da xD men er vell gjerne greit å vite det litt ut også slippe bekymringer for spontanabort. Alt går fortere. Kortere tid til å se og høre den lille
Synes tiden gikk veldig sakte frem til 12 men etterpå veldig fort. 16 uker har gått kjempe fortHehe
Ja det er helt sant. Når jeg tok testen denne gang var jeg bare 4 uker ca. Og fram til den sikre uke 12 tok såååå lang tid hehe
D e ei tysk vogn e super lita når den blir lakt sammen å e kjøpt på Barnas husDen har jeg faktisk ikke hørt om før hvor er den laget? Og hvor er den kjøpt? kjekt å ha vogn klar da
Veldig enig der!! Tiden og ukene bare flyr avgårde nå føler jeg. Og det er jo bare super kjekt da hihi. Satser på at disse 13 dagene før oul går like fort ogsåSynes tiden gikk veldig sakte frem til 12 men etterpå veldig fort. 16 uker har gått kjempe fort
Åå høres veldig grei ut. Vil ha en vogn som er stor, men som blir liten når den legges sammen og som ikke er så tung så kanskje noe å se på denD e ei tysk vogn e super lita når den blir lakt sammen å e kjøpt på Barnas hus
Er ganske vanskelg å finne hva man liker i denne jungelenEmaljunga er fine vogner. Så absolutt jeg har bare ikke funnet en vogn i det merket som passer 100% til oss og vår baby hihi
Har også sett på stokke. Men den ble heller ikke riktig for oss. Ser etter en som fungerer som både turvogn, joggevogn men samtidig har 4 hjul og som har god plass til både baby og varerVi har kjøpt Stokke Crusi Har en Mountain Buggy fra før, men uten bag.
Sent from my iPad using BV Forum
Så på den og veldig fin. Men må ha 4 hjulHer blir det tfk joggster III med multi x bag da jeg vil ha liten sammenlagt vogn, baby lengst mulig mot meg og ok på skogsvei og som bonus er det at den kan brukes som sykkelvogn
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
De er fine daDet blir emmaljunga city cross eller mondial her.
♡Termin 20. februar ♡