Vogn kjøp

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Heihei :)

Regner meg mange har begynt å tenke litt vogn nå. Jeg har vært å sett på både Emaljunga, Brio, Simo og alle disse "vanlige" merkene. Disse vognene er jo kjempefine, men de er så vanlig... hehe

Så det jeg lurer på er om det er noen av dere som har sett på/ tenkt å kjøpe barnevogn av noen av de litt mindre kjente merkene?

:)

Ikke begynt å tenke på vogn enda jeg xD

Kanskje :) men her har det vært så mye som har skjedd i det siste ikke hatt så mye tid til sonne tanker :) Dessuten må vi finne nytt sted å bo.. Tenkte å kjøpe ting først etter ultralyd, å da bare litt klær :) 2 uker igjen og noen dager til den.. :)

Kanskje :) men her har det vært så mye som har skjedd i det siste ikke hatt så mye tid til sonne tanker :) Dessuten må vi finne nytt sted å bo.. Tenkte å kjøpe ting først etter ultralyd, å da bare litt klær :) 2 uker igjen og noen dager til den.. :)
Skjønner det :) her begynner ting å falle på plass nå. Har allerede vært på ultralyd 3 ganger. Og skal på oul om 13 dager. I tillegg har vi nettopp kjøpt hus :D så derfor føler jeg vi kan begynne å tenke litt mer framover nå :) håper dere snart finner ny plass å bo da. Er så deilig når det faller på plass :)

Skjønner da at alt ligger på plass for å gjøre klart til den lille kommer :) vi hadde alt på plass. Bodde i fin leilighet og alt var greit. Men så døde min bestefar som vi leide hos... Så huset må selges. Vi har ikke vært på ultralyd tidligere og ikke hørt hjertelyd heller. Føles ikke virkelig enda. Ikke fått synlig mage heller, få plager...

Skjønner da at alt ligger på plass for å gjøre klart til den lille kommer :) vi hadde alt på plass. Bodde i fin leilighet og alt var greit. Men så døde min bestefar som vi leide hos... Så huset må selges. Vi har ikke vært på ultralyd tidligere og ikke hørt hjertelyd heller. Føles ikke virkelig enda. Ikke fått synlig mage heller, få plager...
Offda:( håper virkelig at alt snart ordner seg for dere:)
Heldigvis er det ikke så lenge igjen til dere få se og høre den lille:) viktig å bare være positiv. Ingenting som tilsier at ting ikke skal være bra inni magen din da. Sikker på at det er en livlig liten inni der som spreller og spreller :) :)

Kjøpte so tidli som i veke 13 :P
TFK joggster twist:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en gammel simo fra før. Den holder nå også.

Offda:( håper virkelig at alt snart ordner seg for dere:)
Heldigvis er det ikke så lenge igjen til dere få se og høre den lille:) viktig å bare være positiv. Ingenting som tilsier at ting ikke skal være bra inni magen din da. Sikker på at det er en livlig liten inni der som spreller og spreller :) :)
Håper det, vil ikke føles virkelig før vi ser den lille. Begynner å skjønne hvorfor noen ikke oppdager at de er gravide før langt ute i svangerskapet xD hadde jeg ikke tatt en test i sommer så hadde jeg nok ikke hvert klar over det ennå xD

Har Teutonia Be you med sportsdel etter storebror. Skal kjøpe hardbagg og vinter hjul til den så har vi vogna klar.

Vi har tenkt å kjøpe bugaboo buffalo :)

Jeg har tenkt og tenkt men jeg kommer aldri frem til hvilken jeg vil ha :p jeg har tenkt på brio smile, baby jogger city elite, bugaboo buffalo og bumbleride indie foreløpig.. Jeg har også lyst på mountain buggy som jeg har erfaring med fra før og vet at jeg elsker, det kjipe er bare det at jeg solgte min buggy tidlig i år for jeg trodde ikke det ble flere barn på lenge :p vanskelig!!! Beklager at jeg ikke var til hjelp, haha :p

Har en emmaljunga duo Edge fra storesøster men ønsker en emmaljunga viking

Håper det, vil ikke føles virkelig før vi ser den lille. Begynner å skjønne hvorfor noen ikke oppdager at de er gravide før langt ute i svangerskapet xD hadde jeg ikke tatt en test i sommer så hadde jeg nok ikke hvert klar over det ennå xD
Ja er jo kjempe mange som ikke skjønner noe før lenge lenge fordi at de ikke har noe som helst symptomer. Har en venninne som nettopp oppdaget at hun er gravid. Og hun er allerede i uke 12-13 hehe :)
Også sånn som de på "ops jeg er gravid" på TLC hehe :) de visste jo absolutt ingenting. Men plutselig kom det en frisk liten baby :D syns det er så søtt <3 hihi.

Jeg har tenkt og tenkt men jeg kommer aldri frem til hvilken jeg vil ha :p jeg har tenkt på brio smile, baby jogger city elite, bugaboo buffalo og bumbleride indie foreløpig.. Jeg har også lyst på mountain buggy som jeg har erfaring med fra før og vet at jeg elsker, det kjipe er bare det at jeg solgte min buggy tidlig i år for jeg trodde ikke det ble flere barn på lenge :p vanskelig!!! Beklager at jeg ikke var til hjelp, haha :p

Hehe skjønner hvordan du har det. Har sett på alt fra emaljunga/simo og disse vanlige, til vogner jeg nesten aldri har hørt om hehe. Vanskelig!! Men det jeg har funnet ut er at det finnes mange vogner der ute som er minst like gode som disse vanlige merkene :) men, det gjør det jo bare enda vanskeligere hehe xD

Back
Topp