Vogn i hus !!

Celissa

Blir kjent med forumet
Igår var vi å henta vogna vi bestilte :cool:
Sååå fornøyd!
Gleder meg til å trille rundt omkring! :happy:

Endte opp med en Babyjogger City Select Lux etter å ha prøvd flere i butikken. Var bestemt på en Stokke Trailz, men den utgikk da vi kobla på sportsdelen :stop:
Den vi valgte har demping, håndbrems, er høy, lett å legge sammen (blir suuuperliten) og har stor plass under.
Sooo in love :joyful:

Hadde bugaboo med forrige, den ble for lav for oss. Men ting har sikkert endra seg di siste 7 årene på vognfronten :rolleyes:

Hva med dere?
 
Planen er stokke vogna.. men har enda ikke knotet meg til å bestille bagdel til vogna... så vi får se:p
 
Vi gikk for Uppababy Vista i Emmet green :) Gleder meg sånn til å få lille snupp opp i vogna <3
 
Vi har stokke trailz etter førstemann, så bruker den igjen[emoji4] Blir sååå koselig å bruke bagdelen igjen[emoji7]
Og grattis med vogna i hus, d blir med ett litt mer «ordentlig» da[emoji28]
 
Vi har stokke trailz etter førstemann, så bruker den igjen
emoji4.png
Blir sååå koselig å bruke bagdelen igjen
emoji7.png

Og grattis med vogna i hus, d blir med ett litt mer «ordentlig» da
emoji28.png
Ja plutselig ble ting litt mer virkelig :love017
 
Vi har stokke trailz etter førstemann, så bruker den igjen
emoji4.png
Blir sååå koselig å bruke bagdelen igjen
emoji7.png

Og grattis med vogna i hus, d blir med ett litt mer «ordentlig» da
emoji28.png
Ja plutselig ble ting litt mer virkelig :love017
 
Vi har stokke trailz etter førstemann, så bruker den igjen
emoji4.png
Blir sååå koselig å bruke bagdelen igjen
emoji7.png

Og grattis med vogna i hus, d blir med ett litt mer «ordentlig» da
emoji28.png
Ja plutselig ble ting litt mer virkelig :happy:
Bagen til trailz er jo helt magisk!
 
Haha tre svar :p sykt knotete denne appen :rolleyes:
 
Kjøpte Simo Duo vogn ny til tredje mann for 3 år siden, skal bruke den igjen nå. Er veldig fornøyd med den:) Den fungerer kjempegodt på vinteren med slaps og mye snø :) Har i tillegg kjøpt ei trille, som ikke er så stor og fin å bruke på butikker:)
 
Her gikk vi for Stokke Trailz, gleder meg sånn til å ta den i bruk! :cat: Det eneste negative jeg ser med den er størrelsen nedpakket. Vi sliter med å finne plass til hunden i bilen nå som vognen tar 2/3 av bagasjerommet slik at buret ikke får plass :grumpy: Og det i en Skoda Superb - et navn som virkelig lever opp til forventningene - i allefall når overgangen var fra en Audi A4 fra 2003 :hilarious:
 
Her gikk vi for Stokke Trailz, gleder meg sånn til å ta den i bruk! :cat: Det eneste negative jeg ser med den er størrelsen nedpakket. Vi sliter med å finne plass til hunden i bilen nå som vognen tar 2/3 av bagasjerommet slik at buret ikke får plass :grumpy: Og det i en Skoda Superb - et navn som virkelig lever opp til forventningene - i allefall når overgangen var fra en Audi A4 fra 2003 :hilarious:
Hahaha typisk det :hilarious:
Ja størrelsen på trailz nedpakka var grunn til at vi måtte droppe den. Har ikke tålmodighet til å ta av hjul osv :banghead: har så mye dritt i bilen :dead:
 
Vi har gått for Bugaboo fox:D Hadde Stokke Crusi med førstemann, var så utrolig misfornøyd. Håper Bugaboo er bedre.
 
Grattis med ny vogn :) vi gjenbruker bugaboo buffalo fra treåringen. Bytta fra sportsdel til babybag i dag, så sånn sett har vi også nå fått vogn i hus i dag :D magen har sunket, jeg veier like mye som til termin forrige gang, alt (foruten om bedside crib) er i hus og klargjort. Det har trappet seg veldig ned på jobb i tillegg. Så nå er jeg plutselig klar for permisjon, og blir overrasket over at det enda er 7,5 uker igjen til termin :eek: whaaaat? Og så jeg som plutselig var klar da...
 
Gratulerer med ny vogn i hus:talk017 Vi bestilte Emmaljunga Edge Outdoor 2019 modell i juni. Og står vi kan hente den på babyshop til uka:hello2 Gleder meg som en liten unge til å endelig få vogna i hus:Heartred
 
Back
Topp