Celissa
Blir kjent med forumet
Igår var vi å henta vogna vi bestilte
Sååå fornøyd!
Gleder meg til å trille rundt omkring!
Endte opp med en Babyjogger City Select Lux etter å ha prøvd flere i butikken. Var bestemt på en Stokke Trailz, men den utgikk da vi kobla på sportsdelen
Den vi valgte har demping, håndbrems, er høy, lett å legge sammen (blir suuuperliten) og har stor plass under.
Sooo in love
Hadde bugaboo med forrige, den ble for lav for oss. Men ting har sikkert endra seg di siste 7 årene på vognfronten
Hva med dere?
Sååå fornøyd!
Gleder meg til å trille rundt omkring!

Endte opp med en Babyjogger City Select Lux etter å ha prøvd flere i butikken. Var bestemt på en Stokke Trailz, men den utgikk da vi kobla på sportsdelen
Den vi valgte har demping, håndbrems, er høy, lett å legge sammen (blir suuuperliten) og har stor plass under.
Sooo in love
Hadde bugaboo med forrige, den ble for lav for oss. Men ting har sikkert endra seg di siste 7 årene på vognfronten
Hva med dere?

Det eneste negative jeg ser med den er størrelsen nedpakket. Vi sliter med å finne plass til hunden i bilen nå som vognen tar 2/3 av bagasjerommet slik at buret ikke får plass
Og det i en Skoda Superb - et navn som virkelig lever opp til forventningene - i allefall når overgangen var fra en Audi A4 fra 2003 
har så mye dritt i bilen 
Vi bestilte Emmaljunga Edge Outdoor 2019 modell i juni. Og står vi kan hente den på babyshop til uka
Gleder meg som en liten unge til å endelig få vogna i hus