Vogn i hus :-)

Vet at dere kan bestille to forskjellige farger på city crossen ja? En til bag og en til sportsdel

Så fin!! Gratulerer!! :) vi har også grå (men Emmaljunga duo Edge) Når vi kjøpte den ante vi ikke om det var gutt eller jente, men grå er jo pent til både rosa og blå pynte-tepper oppi ;) og hos oss blir det blå :)

Takk, jeg er kjempefornøyd med den. Liker grå, så det var egentlig ikke det at den var nøytral, for vi visste vi skulle ha jente da vi bestilte :) Men blir fint med rosa dyne oppi der, eller lilla voksipose :-)

Vet forresten man kan bestille annen farge på de forskjellige delene, men samboer nektet som sagt lilla :P

Vet at dere kan bestille to forskjellige farger på city crossen ja? En til bag og en til sportsdel
Ja, vet. Men orket ikke å gjøre det for da vil stelleveska ikke matshe begge delene. Om jeg skulle ha grå vogn som egentlig var planen, så skulle jeg ha den ene delen i cherry grey og lik i veska, og en annen grå på den andre delen (fordi grå fargene jeg valgte var så og si like uten om mønteret). Men rett før bestilling så valgte jeg alt i cherry brown fordi jeg tenkte at vinteren er kald og grå er en kald farge, så da ville jeg ha en varm farge på vogna.

Back
Topp