Vogn i hus :-)

StineHelene

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Da er vogna i hus, Emmaljunga City Cross i fargen Dallas.
(Fant ikke den andre store barnevogntråden)
Er SÅ fornøyd med den!

20150530_140434_zpslk91toaw.jpg

Så fin! <3 jeg tenkte også å kjøpe city cross, men dama på barnevognhuset anbefalte meg en annen som ligna, men som emmaljunga ikke produserte lenger egentlig. Så iløpet av par uker skal jeg bestille vogn jeg også!! :-D

Så fin! <3 jeg tenkte også å kjøpe city cross, men dama på barnevognhuset anbefalte meg en annen som ligna, men som emmaljunga ikke produserte lenger egentlig. Så iløpet av par uker skal jeg bestille vogn jeg også!! :-D

Om det er Emmaljunga du skal ha fortsatt, så sjekk at du får bestilt før fabrikken stenger for sommeren :-)

Fin vogn forresten, gratulerer- vet dere om det er jente el gutt eller ville dere ha en nøytral farge uansett ?

Fin vogn forresten, gratulerer- vet dere om det er jente el gutt eller ville dere ha en nøytral farge uansett ?

Takk, det blir jente. Jeg kunne gjerne tenkt meg den lilla citybag`en, men da sa samboer at han ikke ble med på tur.. hehe.. Så han fikk få litt av viljen sin han også da :-)

Takk, det blir jente. Jeg kunne gjerne tenkt meg den lilla citybag`en, men da sa samboer at han ikke ble med på tur.. hehe.. Så han fikk få litt av viljen sin han også da :)

Haha, lilla er jo ikke verste fargen for en mann å trille med vel xsmile9 mannen fikk ikke noe han sku sagt ang fargen- modell va han me på å bestemme da.
Men vi vil ikke vite hva kjønn det er heller så nøytral varm bruntone ble det på oss.

Fikk dere bestilt cherry brown?? eg bestilte den fargen i modellen edge duo men fikk beskjed om at det designet laget de ikke lengre så ringte norge rundt for å få tak i den ej ville ha :p men bra de fortsatt lager den i city cross modellen da ;)
Ja, i city cross lager de i hvert fall cherry brown :D Gleder meg til å få den i hus :) Jeg fikk lov av butikken å bytte ut understellet som fulgte med cherry brown som har skum håndtak til å bytte til et understell med plastikk/gummi håndtak. De har god service på Gerd T. Martinsen. Da er det (nesten) ikke noen som har helt lik vogn som meg. For fra fabrikken så er dette ikke mulig, men på butikken vi bestilte vogn på så gjør de veldig mye for at kundene skal bli fornøyd. Og ekstra gøy når mamma betaler :D Mamma handla mye på denne butikken nå jeg og søskna mine var små.

Back
Topp