Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe helsekost greier. Gikk en syklus på det i 2010 og ble gravid med en gangHva er dette?[emoji23]
Bestilte fra helsekosten.dkJeg kjøpte det fra Danmark. Kosta ikke mange kronene og kom i posten et par dager senere![]()
Bestilte fra helsekosten.dkhvor bestilte du fra?
Gikk på dette selv i 2010 som sagt, og ble gravid samme syklus som jeg startetJa jeg også!Tok de + B6. Syklusen min var litt på villeveier med sen EL og kort lutealfase. Syklus nr 1 med Vitex så ble lutealfasen to dager lenger og neste syklus ble jeg gravid!
Gikk på dette selv i 2010 som sagt, og ble gravid samme syklus som jeg startet![]()
De av dere som bruker kosttilskuddet. Har dere forhørt dere med lege først eller har dere bare begynt på det? Og hva er grunnen til at dere begynte?
![]()
Bestilte fra helsekosten.dkhvor bestilte du fra?
Jeg la ut en video her i dag hvor det er et intervju mellom ei som jobber for frøyaklinikken i oslo og helene ragnhild.
Hun forklarer at man får kjøpt det her i Norge, men at man må ha resept fra lege![]()
vil du legge den her? SureFinner ikke link til den videoen, jeg.vil du legge den her?