Vitex (agnus castus)

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Selges det i Norge? Eller må man fortsatt bestille fra feks Danmark?

Er det den man må ha resept fra lege for å få?

Jeg bruker vitex. Måtte kjøpe på nettet. De hadde ikke på apotek eller helsekost her i Bergen jaffal.

Jeg la ut en video her i dag hvor det er et intervju mellom ei som jobber for frøyaklinikken i oslo og helene ragnhild.
Hun forklarer at man får kjøpt det her i Norge, men at man må ha resept fra lege :)

Jeg kjøpte det fra Danmark. Kosta ikke mange kronene og kom i posten et par dager senere :)

Bestilte fra helsekosten.dk :) hvor bestilte du fra?

Ja jeg også! :) Tok de + B6. Syklusen min var litt på villeveier med sen EL og kort lutealfase. Syklus nr 1 med Vitex så ble lutealfasen to dager lenger og neste syklus ble jeg gravid!

Ja jeg også! :) Tok de + B6. Syklusen min var litt på villeveier med sen EL og kort lutealfase. Syklus nr 1 med Vitex så ble lutealfasen to dager lenger og neste syklus ble jeg gravid!
Gikk på dette selv i 2010 som sagt, og ble gravid samme syklus som jeg startet ;)

De av dere som bruker kosttilskuddet. Har dere forhørt dere med lege først eller har dere bare begynt på det :) ? Og hva er grunnen til at dere begynte? :)

De av dere som bruker kosttilskuddet. Har dere forhørt dere med lege først eller har dere bare begynt på det :) ? Og hva er grunnen til at dere begynte? :)

Jeg begynte bare. Men sluttet da boksen var tom. Vet ikke om det hadde innvirkning, tok også b6 og crinone. Kort lutealfase har vært problemet her, fikk normal lengde forrige pp, men da hadde jeg allerede sluttet med vitex.

Jeg la ut en video her i dag hvor det er et intervju mellom ei som jobber for frøyaklinikken i oslo og helene ragnhild.
Hun forklarer at man får kjøpt det her i Norge, men at man må ha resept fra lege :)

Finner ikke link til den videoen, jeg. :bag: vil du legge den her? ❤️

Det var stor prisforskjell på de to danske nettsidene:wideyed:
Spent på hvordan de syklusene mine blir med tiden nå. Det tar sannsynligvis noen måneder før effekten er merkbar?

Back
Topp