Vite kjønn?

Ja vil gjerne vite.. jeg var mye dårligere forrige gang enn det jeg er nå, så spent på hva som skjuler seg der inne [emoji4]
 
Visste ikke på nr 2 og 3 . Så det ble en stor overraskelse da de ble født[emoji7] absolutt verdt å ikke vite. [emoji3]
Denne gang klarer jeg likevel ikke å vente helt til fødsel med å vite. .
Veldig spent! Blir en fin førjulsgave å få vite om vi venter jente eller gutt[emoji170][emoji178]
 
Vi skal vite det.. [emoji4] Hvis den i magen vil vise oss.. [emoji1][emoji1]
 
Vil veldig gjerne vite, er spennende nok fra før dette, behøver ikke dét spenningsmomentet også. [emoji1]
 
Vi vil vite det. Hadde selvfølgelig vært veldig spennende å vente til fødsel, men tror ikke vi hadde klart det :p ALT for nysgjerrig!!
 
Vi vil også vite, kjekt når man skal planlegge innkjøp ☺
 
Vil vite og skal vite [emoji85][emoji23] blir flere private UL om ikke ungen viser seg frem på oul! [emoji4]
 
Vi vil vite dersom det går ann å se på OUL, ellers får det bare være [emoji4] Da blir det om vi evt. reiser på 3D ultralyd [emoji5]
 
Aaalt for spent [emoji28] klare nok ikkje å vente med det [emoji5] vi hadde navn og alt klart til begge dei andre to ved fødsel.. [emoji173]️ denne gangen blir det vanskeligere [emoji28]
 
Ja, har to jenter fra før og må vite om det trengs å kjøpes noen gutteklær [emoji23]
 
Ja, mega nysgjerrig! Føler jeg er mer hormonfylt denne gangen og mer sliten [emoji848] men med nr 1 ville jeg faktisk ikke, men bf var så nysgjerrig[emoji85]
 
Nei, visste det på de 2 guttene så nå vil jeg ikke vite. Ikke diskutert med barnefar enda, men han får rette seg ;)
 
Back
Topp