Vite kjønn?

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Skal dere vite kjønnet på lille/ de lille?
Selv skal vi det. Jeg er for nysgjerrig til å ikke vite. Visste det ikke på første, stor overraskelse da det ble motsatt av det jeg trodde. :) Visste det på andremann.
 
Jepp! Er alt for nysgjerrig! Gjorde det med de to første også. Litt ekstra nysgjerrig denne gangen siden jeg har to jenter fra før[emoji4]
 
Vi vil vite det :) Jeg er så mye dårligere denne graviditeten enn forrige, så jeg er litt spent om det er fordi jeg venter motsatt kjønn denne gangen
 
Ja det tror jeg nok. Det har vært alt for mye spenning knyttet til graviditetene i seg selv, så vi er enige om at vi ikke trenger flere overraskelser. [emoji6]
 
Usikker. Hadde i utgangspunktet tenkt å ikke vite det, men jeg er sååå nysgjerrig:p
 
Jeg er for nysgjerrig til ikke å vite, men mannen er ikke interessert i å finne ut hva det blir. Så vi får se fremover, enten får vi vente eller så overtaler jeg han [emoji6]
 
Alt for nysgjerrig ja, må nok vite det så fort det er mulig [emoji12][emoji173]️
 
Vi skal vite det, men mest av praktiske årsaker. Og litt av ren nysgjerrighet [emoji16] Okei, mest av ren nysgjerrighet da [emoji12]
 
Skulle ønske jeg klarte å vente! Men jeg er nok altfor nyskjerrig[emoji28]
 
Bare MÅ vite det:p magefølelsen stemte på første,så får vi se om den stemmer denne gangen:)
 
Jeg vil vite, kunne tenkt meg å vente, men klarer ikke
 
Min kjære ønsker å vite det, jeg tror jeg helst vil vente. Så da blir det sikkert at fristelsen blir for stor og vi får vite det på ultralyd :p
 
Vil vite det [emoji4] Klarer nok ikke å vente til fødsel!
 
Back
Topp