Vite kjønn

Ca 13+5, litt forskjell på gyn og han vi var hos i dag så holder meg til no midt i mellom frem til OUL.
Han vi var hos i dag er ekstremt flink :)
 
Jeg bare lurer nå altså- ikke noe kritisk spm- men det er av nysgjerrighet... hva er det som gjør at dere vil vite kjønn? :)
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet- og har fått en del reaksjoner på dette, men alle reaksjonene er like "det er så praktisk med tanke på innkjøp". Vel- det spiller ingen rolle for meg. Men er det noen andre årsaker til å vite kjønn? Noe jeg burde vurdere mer nøye? :)
 
Jeg bare lurer nå altså- ikke noe kritisk spm- men det er av nysgjerrighet... hva er det som gjør at dere vil vite kjønn? :)
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet- og har fått en del reaksjoner på dette, men alle reaksjonene er like "det er så praktisk med tanke på innkjøp". Vel- det spiller ingen rolle for meg. Men er det noen andre årsaker til å vite kjønn? Noe jeg burde vurdere mer nøye? :)

Jeg har lyst til å fortelle blivende storebror at det er en person der inne, og tror det er lettest om personen har et navn eller kan hete lillesøster/-bror :) men ellers er det ikke veldig viktig for meg å vite. Koselig å ha navn klart, men ellers kommer vi nok ikke til kjøpe inn noe særlig siden vi har mye fra sist.

Var på tul da jeg var 14+4, og de kunne ikke se kjønn da. Skal på oul 31. januar, så da får vi sannsynligvis se :)
 
Jeg bare lurer nå altså- ikke noe kritisk spm- men det er av nysgjerrighet... hva er det som gjør at dere vil vite kjønn? :)
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet- og har fått en del reaksjoner på dette, men alle reaksjonene er like "det er så praktisk med tanke på innkjøp". Vel- det spiller ingen rolle for meg. Men er det noen andre årsaker til å vite kjønn? Noe jeg burde vurdere mer nøye? :)

Spiller ingen rolle for meg heller. Viktigste er at det er friskt. Jeg har også en jente og en gutt fra før. Ikke at det spilte noen rolle da heller hva det var. Men jeg vil likevel vite. Fordi jeg er nysgjerrig, og fordi jeg føler det er mer ekte når jeg vet hva det er. Det personliggjør den inni der på en måte for meg. Og så liker jeg å planlegge :) og til slutt: barna lurer fælt også :)
 
Jeg bare lurer nå altså- ikke noe kritisk spm- men det er av nysgjerrighet... hva er det som gjør at dere vil vite kjønn? :)
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet- og har fått en del reaksjoner på dette, men alle reaksjonene er like "det er så praktisk med tanke på innkjøp". Vel- det spiller ingen rolle for meg. Men er det noen andre årsaker til å vite kjønn? Noe jeg burde vurdere mer nøye? :)
Spiller ingen rolle for oss hva det blir - men er så fryktelig nyskjerrig :)
 
Vet kjønn, fordi vi vil vite mest mulig. Ser ingen grunn til å vente. Fødsel er mer enn spennende nok fra før av.
 
Jeg bare lurer nå altså- ikke noe kritisk spm- men det er av nysgjerrighet... hva er det som gjør at dere vil vite kjønn? :)
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet- og har fått en del reaksjoner på dette, men alle reaksjonene er like "det er så praktisk med tanke på innkjøp". Vel- det spiller ingen rolle for meg. Men er det noen andre årsaker til å vite kjønn? Noe jeg burde vurdere mer nøye? :)

Kanskje en bestemor har lyst til å strikke, og ikke bare i hvitt :D
 
Jeg vil vite fordi jeg er nysgjerrig, også har vi masse blå klær etter sist, og har en venninne som venter gutt i mai, så dersom vi ikke får gutt denne gang, så vil jeg gi klærene til henne :)

Men hvilket kjønn babyen har spiller ingen rolle, blir glad uansett:)

Har vist kjønn med begge de jeg har, og vil vite nå også:) stas for kommende storesøster å vite også:)
 
Jeg ville ikke vite kjønn, men samboer hadde veldig lyst til å vite for å knytte seg litt mer. Å jeg er så nysgjerrig at jeg hadde ikke klart at bare han visste det :p
 
Jeg bare lurer nå altså- ikke noe kritisk spm- men det er av nysgjerrighet... hva er det som gjør at dere vil vite kjønn? :)
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet- og har fått en del reaksjoner på dette, men alle reaksjonene er like "det er så praktisk med tanke på innkjøp". Vel- det spiller ingen rolle for meg. Men er det noen andre årsaker til å vite kjønn? Noe jeg burde vurdere mer nøye? :)

Jeg heller ser ikke den med at det er mye mer praktisk.. en kan jo strikke nøytralt, handle nøytralt.. blir nok av tid til å kjøpe blått/rosa tenker jeg!

Men så var det den nysgjerrigheta! Håper jeg greier å la vær! Har alltid sagt jeg ikke skal vite! :-D
 
Jeg ville ikke vite kjønn, men samboer hadde veldig lyst til å vite for å knytte seg litt mer. Å jeg er så nysgjerrig at jeg hadde ikke klart at bare han visste det :p

Hvordan løser dere det? Når en vil vite og en ikke?
Vi har diskutert det her hjemme- han vil vite- og jeg ikke- og jeg har trumpet gjennom vaginastemmen min- men opplever selv at det er litt frekt :p han er bare nysgjerrig- men utrolig nok et ikke jeg det! :p
 
Hvordan løser dere det? Når en vil vite og en ikke?
Vi har diskutert det her hjemme- han vil vite- og jeg ikke- og jeg har trumpet gjennom vaginastemmen min- men opplever selv at det er litt frekt :p han er bare nysgjerrig- men utrolig nok et ikke jeg det! :p

Vi har også hatt den diskusjonen... i samme situasjon, så han har sagt det er opp til meg.. så da får jeg dårlig samvittighet for og ikke høre på han... haha! Vi får se hva som skjer på oul...
 
Vi har også hatt den diskusjonen... i samme situasjon, så han har sagt det er opp til meg.. så da får jeg dårlig samvittighet for og ikke høre på han... haha! Vi får se hva som skjer på oul...

Haha- det gjør det så enkelt lissom ;-) her og har han sagt det samme- hormonene mine ble sint og ba han om å komme med gode argumenter for hvorfor vi skal vite kjønn :p
 
Jeg sier nå at jeg ikke trenger å vite, men jeg vet at jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vite..åsså liker jeg å ikke ha alt nøytralt i begynnelsen.. synes ikke det er så stort utvalg på de to butikke e vi har her på kjønnsnøytralt, så jeg liker å kunne handle om vi drar en annen plass og jeg finner noe jeg virkelig faller pladask for:)
 
Back
Topp