Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, det håper vi at går an å se. Har lyst til å sortere alt barneutstyret og beholde det som er av riktige farger. Så kan vi begynne å selge eller gi bort resten
Jeg tror ikke jeg klarer å vente. Er så utålmodig, og så er det jo alle disse praktiske tingene da. Greit å vite syns jeg, men syns de som klarer å vente er kjempe flinke!
Nå sier mannen her at han gjerne vil vite... Han liker ikke overraskelser. Så tror det er viktigere for han å vite der enn meg å ikke vite det. Vi trenger jo ikke si det til alle. Besta ville også vite hvilket kjønn hun skulle spøte til
Hadde egentlig planer om å ikke vite siden vi har en av hver fra før... MEN pga praktiske årsaker, og at jeg har lyst å ha navn klart på forhånd så blir det nok å vite mulig vi ikke sier det til noen andre, for å ha bittelitt spenning i tilverelsen
Vi skal ikke vite. Ville heller ikke vite med de to første, men med andremann plumpet jordmor ut med det på en ul vi var på... Denne gangen skal jeg være litt tidligere ute med å si fra til den som tar ul at vi ikke vil vite kjønn.
Perfeksjonismen og nysgjerrigheten i meg vil vite denne gangen, men mannen vil ikke vite, så vi får se hvem som trekker lengste strået og får viljen sin. Ville ikke vite med storebror, men vi visste det med frøkna.