Vite kjønn?

Jeg har ikke lyst vite. Har ikke hørt med min mann enda, men tror nok at han er enig der...

Ja, det håper vi at går an å se. Har lyst til å sortere alt barneutstyret og beholde det som er av riktige farger. Så kan vi begynne å selge eller gi bort resten :)

Jeg tror ikke jeg klarer å vente. Er så utålmodig, og så er det jo alle disse praktiske tingene da. ;) Greit å vite syns jeg, men syns de som klarer å vente er kjempe flinke! :)

Nå sier mannen her at han gjerne vil vite... Han liker ikke overraskelser. Så tror det er viktigere for han å vite der enn meg å ikke vite det. Vi trenger jo ikke si det til alle. Besta ville også vite hvilket kjønn hun skulle spøte til :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Ja, greier ikke vente. Også kan vi se om vi kan bruke klærne etter sist. Eller om vi må kjøpe rosa :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde egentlig planer om å ikke vite siden vi har en av hver fra før... MEN pga praktiske årsaker, og at jeg har lyst å ha navn klart på forhånd så blir det nok å vite ;) mulig vi ikke sier det til noen andre, for å ha bittelitt spenning i tilverelsen :P

Klarer ikke å vente så lenge, så om de ser vil jeg gjerne vite det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ikke vite. :) Ville heller ikke vite med de to første, men med andremann plumpet jordmor ut med det på en ul vi var på... Denne gangen skal jeg være litt tidligere ute med å si fra til den som tar ul at vi ikke vil vite kjønn. :p

Perfeksjonismen og nysgjerrigheten i meg vil vite denne gangen, men mannen vil ikke vite, så vi får se hvem som trekker lengste strået og får viljen sin. Ville ikke vite med storebror, men vi visste det med frøkna.

Jeg vil gjerne vite hvilket kjønn det er, kjempespennende å finne det ut :)

Ja, det vil vi begge to

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi vil ikke vite... :) har en av hver fra før og visste det med begge... nå vil vi bevare spenningen fram til fødselen! :)

Back
Topp