Vite kjønn

jeg er veldig usikker om vi vil vite d...
visste det ikke sist, var veldig spennende. men har veldig lyst til å vite d denne gangen også, så jeg vet rett og slett ikke, bestemmer vell oss på UL :)

Vi vil vite :) sist var jeg BOMBE sikker på at det var gutt lenge før UL, denne gangen er ikke guttefølelsen like sterk, får vente i spenning til UL :)

Ja, det skal vi.

Jeg ønsker meg en jente - gjorde det sist også.
Må innrømme at jeg ble litt skuffet da ultralyd viste en gutt - men jeg ble gla i han gjennom svangerskapet og han er nå verdens beste :)
Men jeg tror at dersom jeg intenst ventet meg en jente, hadde jeg kanskje ikke vært like lykkelig ved fødselen,

Så selv om vi håper å få høre at det er en jente denne gangen, vet jeg at jeg kan bli like gla i en gutt. Men jeg vil vite det på forhånd...

Tichini skrev:
Vi skal ikke vite:-) har ikke visst de andre to heller:-)

Samme her ;-)

ooh, jeg skal ihvertfall vite kjønn! er så spent jeg :D tror ikke mannen min vil, men da får jeg prøve å holde det hemmelig for han... Gleder meg sånn til å begynne å handle inn ting!

Det har me faktisk ikke diskutert enda, men eg vil ikke, eg MÅ vite det viss det er mulig!! Forhåpentligvis skal vi på ul hos svigermor flere ganger, og tanken på at hun skal vite kjønnet og ikke eg! Oh no, eg klarer ikke vente:)

Jeg vil ikke vite det, men mannen min vil.

Visste det med forrigemann, men da var vi jo på så mange ultralyder at det var nærmest umulig å ikke vite.

Vi vil vite! Det er første så er kjempe spent :)

Denne gangen vil jeg gjerne vite hva det er.
Forje gang viste vi ingen ting er spennede det også.

Tror ikke noen av oss klarer å vente med å finne ut kjønn,så ja vi skal vite kjønn.
Blir så mye enklere å vite det synes jeg ang klær og slikt :)

Med den første fikk jeg vite jente i uke 26. Uke 34 fikk vi vite gutt,og

gutten kom i uke 38 :)

Har  litt rosa liggende :) Håper på jente denne gangen, men det kinesiske kartet sier gutt..

vet ikke om jeg skal vite det denne gangen :)

Med første var vi veldig enig om å vite kjønnet, men denne gangen har jeg litt lyst til å vente i spenning :)

Men om sambo gjerne vil vite så går jeg med på det :)

Vi bruker stort sett kjønnsnøytraleklær osv uansett så det er ikke noe problem :P

Jeg vil vite.,. Visste det med Even, og vil vite det nå og..

Jeg skal vite! Er så utrolig spent :) Pappa'n er veldig sikker på at det ligger 2 fotballstjerner der inne, men jeg håper det er en liten jente <3

Etta88 skrev:
Jeg vil gjerne vite kjønnet, dels fordi jeg veeet at jeg ikke kommer klare å vente. men også fordi jeg vil kunne ha alt klart til den lille kommer. Er jo den første, så er nok spenning som det er:D

Jeg vil i hvertfall gjerne vite om de klarer å se det emoticon
Da vet jeg også hva klær jeg kan vaske opp og andre gi vekk hehe emoticon

Vi vil helt klart begge to vite kjønnet..

Klarer ikke å vente.. emoticon

Emmy85 skrev:
Vi er begge enig om at vi ikke vil vite kjønnet :-) liker spenningfølelsen det gir å ikke vite:-) undre oss over hva som vokser i magen emoticon

Signerer denne emoticon

Back
Topp