Vite kjønn

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Skal dere vite kjønnet på babyen i magen??
Vi har vist det både på storebror og lillesøster. Og kjenner at eg har lyst denne gangen også,men vet ikkje om gubben er enig med meg,enda daemoticon
 
Ja, jeg vil vite kjønn og det tror jeg samboer også vil., Hvist et er mulig da, sist fikk vi ikke vite kjønn før sånn 8 mnd, fordi hun sprellet så mye ordninær ul.
 
Vi viste ikkje kjønn på vår første. Syntes det var veldig spennende. Men denne gangen er eg og sambo ening om at vi vil vite!
 
Vi viste ikke på første,men på di to mellomste viste vi.  Denne gangen skal vi også vite.
 
Jeg vil gjerne vite kjønnet, dels fordi jeg veeet at jeg ikke kommer klare å vente. men også fordi jeg vil kunne ha alt klart til den lille kommer. Er jo den første, så er nok spenning som det er:D
 
Jeg er kontrollfreak og MÅ vite hva kjønnet er helt klart! Har en gutt fra før og er uansett ganske overbevist om at vi får en gutt til. emoticon
 
Vi lurte litt på om vi ikke skulle vite kjønnet denne gang  :)
 
Vi vil ikke vite det. Vi visste første gangen at det ble en gutt, og det var veldig praktisk når jeg skulle kjøpe klær. Denne gangen har jeg ikke tenkt å kjøpe noe før bebisen kommer ut, så da spiller det ingen rolle om vi vet det. Hadde vært annerledes hvis vi hadde jente fra før, for da hadde alle klærne vi har vært rosa. Men vi har noe nøytralt, og jenter med litt blått tøy går fint:)
 
Vi er begge enig om at vi ikke vil vite kjønnet :-) liker spenningfølelsen det gir å ikke vite:-) undre oss over hva som vokser i magen emoticon

 
Vi prøvde å finne ut kjønnet på første babyen vår ikke 1, ikke 2 og heller ikke 3, men 6 ultralyder.. alle gangene fikk beskjed om at det "kunne være" jente.. Så etter å ha prøvd og prøvd, fikk vi aldri noe skikkelig svar.. emoticon

Derfor har vi bestemt oss for og ikke skulle vite det denne gangen, og det skal bli SÅ spennende!
 
Noen sier det er akkurat som å åpne julepresangen før julaften, men her klarer vi ikke vente.. MÅ vite!
 
Jeg MÅ vite. har en jente fra før, så blir det en gutt denne gang så har vi ingen klær til den lille, alt går i rosa omtrent her hos jenta:)
Sambo vet ikke helt om han vil vite det. han syns det er litt spennende, samtidig som han er spent på kjønnet:P
 
JAAAAAAAemoticon Skal så absolutt vite kjønnet!
Gjorde det med lillegutt ogsåemoticon
 
Pucca skrev:
Vi vil ikke vite det. Vi visste første gangen at det ble en gutt, og det var veldig praktisk når jeg skulle kjøpe klær. Denne gangen har jeg ikke tenkt å kjøpe noe før bebisen kommer ut, så da spiller det ingen rolle om vi vet det. Hadde vært annerledes hvis vi hadde jente fra før, for da hadde alle klærne vi har vært rosa. Men vi har noe nøytralt, og jenter med litt blått tøy går fint:)

Dette er akkurat som jeg skulle sagt det selv. Gadd bare ikke gå inn i detaljer selv.   ;)
 
Vi vil vite det denne gangen også, klarer ikke å vente helt til januar.... synes det er lenge nok og vente til UL jeg...
 
jente09 og baby12 skrev:
Vi vil vite det denne gangen også, klarer ikke å vente helt til januar.... synes det er lenge nok og vente til UL jeg...


Signerer denne jeg  emoticon
 
Vi kommer helt klart til å finne ut kjønnet :) Tror det blir en gutt!
 
jente09 og baby12 skrev:
Vi vil vite det denne gangen også, klarer ikke å vente helt til januar.... synes det er lenge nok og vente til UL jeg...


Signerer denne jeg og emoticon
 
jente09 og baby12 skrev:
Vi vil vite det denne gangen også, klarer ikke å vente helt til januar.... synes det er lenge nok og vente til UL jeg...


Helt enig!
 
Vi skal ikke vite:-) har ikke visst de andre to heller:-)
 
Back
Topp