Vite kjønn?

Pogues

Betatt av forumet
Vil dere vite kjønnet på babyen hvis det er mulig å se når dere er på ultralyd? Eller vil dere det skal være en overraskelse?

Ja, tror vi trenger minst 4mnd på å bli enige om navn, vet vi kjønnet er det 50% ferre navn å diskutere[8D] Så er det praktisk å vite når en skal handle inn[:)]

Ja... MÅ vite.. klarer ikke lure på slikt.. hehe

(tipper Gutt her, fødes bare gutter av oss søsken på begge sider,hehe)

Jeg vil også vite. Har på følelsen at det er gutt. Men det trodde jeg jo sist også, hehe [:)]

Ja helt klart. Jeg er ikke så glad i sååå store overraskelser at man ikke har romfarge klart engang når den lille blir født.
Greit å ha navn og, og vite om man må kjøpe mye nytt eller ikke f.eks.

Vi vil vite kjønn sån som sist [:)]
For det første for at vi ikke klarer å vente, og for det andre er det praktisk [:D]

Har nemlig tenkt å pusse opp barnerom før fødsel denne gangen [:)]

Jeg trykte på nei, for denne gangen vil jeg egentlig ikke vite det før h*n er ute....[8|] Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg vel for nysgjerrig så jeg må vite det[X(][:D]
Mannen vil vite det så da blir det vel for vanskelig for meg.

Ja, vi vil vite det.

Sist gang vile vi ikke vite det, for jeg tenkte det ville blir så kjedelig..
men da snuppa ble født så var kjønnet det siste jeg tenkte på.. så nå vet jeg at fødselen kommer til å bli like spennende selv om jeg vet kjønnet[:)]

vet ikke enda[:)] Gubben vil ikke og jeg er litt usikker[:)] er jo veldig nysgjerrig av meg da[8D]

Jeg har lyst til å vente til skatten er ute[;)]
Barnerommet blir uansett ikke blått eller rosa, men nesten hvitt.
Og klærne vi har fra da Luc var baby er ganske nøytrale[:D]

Ja, vil vite det[:D] Er veldig praktisk da, for da vet vi om vi må kjøpe mye nytt eller om vi kan bruke om igjen det vi har[:)]

Nei, vi ville ikke vite sist, og vil heller ikke vite nå! Det var en helt fantastisk opplevelse å ikke vite[:)]

til dere som ikke vil vite [:D]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

til dere som ikke vil vite [:D]

Hehe[:D] Vi er vel bare forskjellige der, tenker jeg... For meg er det litt for mye av brodden som blir tatt bort ved å vite. Jeg synes ikke det er noe gøy å vite hva andre får heller, for å sid et sånn... Men enda godt vi kan velge, eller hva?

Ja vi må nok vite det, jeg er alt for nysgjerrig til å vente i 9 måneder. Med vår første så visste vi ikke kjønnet og da gikk jeg i 9 måneder og trudde at vi skulle få en gutt men det fikk vi ikke

oh yes!!! fikk ikke vite det av sykehuset på de 2 andre, ( det er så idiotisk) så denne gangen SKAL jeg vite det! Det er jo så praktisk!

Ja vil vite, men regner med det er en gutt [;)].

ORIGINAL: TonjeJenta

Ja helt klart. Jeg er ikke så glad i sååå store overraskelser at man ikke har romfarge klart engang når den lille blir født.
Greit å ha navn og, og vite om man må kjøpe mye nytt eller ikke f.eks.

vi klarer ikke vente[:D] så vi skal vite. Veldig praktisk. Navnet må vi også ha god tid på å finne[:D]

Back
Topp