Vite kjønn?

ORIGINAL: JCF

oh yes!!! fikk ikke vite det av sykehuset på de 2 andre, ( det er så idiotisk) så denne gangen SKAL jeg vite det! Det er jo så praktisk!

Såå nydelige bilder, JCF[:D]

Vi skal asolutt vite det hvis de klarer å se det[:)] Er så nysgjerrig på det. Så klarer ikke å vente[8D]

Siden vi har en gutt og en jente, har vi bestemt oss for ikke å vite kjønnet denne gang.
Håper vi klarer å holde oss ;) Men er jo godt mulig at jeg merker hvilket kjønn det er på hvordan svangerskapet er..

Ja, det vil vi gjerne vite [:)] Kjekt å få greie på om den lille kan arve noe av storesøster, eller om vi må gå til innkjøp av alt [:D] 

ORIGINAL: Saol*

Ja, vil vite det[:D] Er veldig praktisk da, for da vet vi om vi må kjøpe mye nytt eller om vi kan bruke om igjen det vi har[:)]

sigN!

vil vite[:D][:D] er altfor nysgjerrig til å ikke vite[8D]

Beste dagene i min mann og mitt liv var da vi fikk vite att tullene var tuller kunne begynne glede oss enda mer. Skal også heeeelt klart denne gang på 3d ul. FANTASTISK [:D]

Pluss jeg er litt kresen på hentesettet haha. Tulle 1 ble vist rundt til alle på sykehuset av en jordmor var rosa fra topp til tå [:D].

vil vite men kommer nok ikke til å slå meg til ro med at det er riktig før vi ser ungen uansett. De tok feil med gutten..

ORIGINAL: ubeleilig

vil vite men kommer nok ikke til å slå meg til ro med at det er riktig før vi ser ungen uansett. De tok feil med gutten..

Ta 3d [:D]. Så eggstokkene til prinsessene mine [:D].

Back
Topp