Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og syns det er veldig spennende Får mye reaksjoner fra andre da, om at vi ikke vil vite. Er tydeligvis veldig viktig for folkVi skal ikke vite det. Detter nr 2, men den forste klarte jeg ikke å vente. Da var på privatklinikk og fikk vite kjønnet 14+1.
Blir spennende å ikke vite, synes jeg.
Så gøy at dere vil holde det for dere selv Sikkert mange som vil være nysgjerrigeVil vite, men syns det er veldig kult med dere som greier å vente jeg bare mååå
men vi skal holde det for oss selv, for sist gang delte jeg med alle hva vi skulle få, så nå vil vi gjøre litt annerledes
Så gøy at dere vil holde det for dere selv Sikkert mange som vil være nysgjerrige
Kjøpt litt i hvitt, grått, brunt og grønt De trenger jo ikke så mye klær når de er så små heller, så får jeg heller kjøpe mer etter han/hun er fødtVil vite det denne gangen, men hvis jeg er heldig og får flere barn hadde det vært spennende å ikke vite. Hvor får en tak i kjønnsnøytrale klær? Føler ofte det går i rosa eller blå toner eller hvit til de aller minste, og at det heller blir mer variert til større barn.
Jeg handla litt til kommende storesøster på salg, og har kjøpt en lys gul bomullsbody og to hele ullsett i brunt og hvitt til babyen Har masse klær etter storesøster også, mye nøytralt i de minste størrelsene der siden vi ikke visste kjønn da heller.Vil vite det denne gangen, men hvis jeg er heldig og får flere barn hadde det vært spennende å ikke vite. Hvor får en tak i kjønnsnøytrale klær? Føler ofte det går i rosa eller blå toner eller hvit til de aller minste, og at det heller blir mer variert til større barn.
Stemmer, mitt problem er nok at jeg ikke er så gla i naturfarger, liker bedre knæsje og spreke farger og det føler jeg det gjerne er lite av til de minste, nå har jeg da bare sitt etter på nettbutikker da..Mannen har trumfet igjennom med de to første, at vi skal vite. Men denne gangen har jeg vunnet den diskusjonen. Vi skal ikke vite og jeg har allerede kjøpt inn tre bodyer
Lindex har mye kjønnsnøytralt da de bruker mye «naturfarger» og lite av disse grusomme babyblå og babyrosa med prinsesse og prins motiv (tråkker sikkert noen på tærne nå, men det er så grusomt stygt med rosa prinsessebabyer og blå prinsebabyer).
P.o.p. Har også en del kjønnsnøytralt.
Jeg tenker at det er den som går gravid og føder har en ekstra stemme her Lykke til med å overtale mannenVil ikkje vite, må overtale mannen sist gjekk eg med på å vite sida han då fekk litt meir "eigarskap" til graviditeten.
Jeg tenker at det er den som går gravid og føder har en ekstra stemme her Lykke til med å overtale mannen