Vite kjønn eller ikke?

Må nok vite.. kunne gjerne tenkt meg å ikke vite en gang, men da måtte vi hatt en av hver fra før.. nå har vi to av samme kjønn fra før og ønsker oss veldig det motsatte. Jeg er redd jeg ville blitt veldig skuffet etter fødsel derom det blir nr 3 av samme kjønn.. og ja, tenk at så stygg kan man være ;) føler meg skikkelig dårlig som sier det egentlig, men det er slik jeg føler.. da vil jeg heller bli litt "skuffet" på oul, også har vi mange uker på å glede oss til nr 3 kommer samme hvilke kjønn h*n har :)

Vi vil vite:-) føler vi kan knytte oss mer personlig om vi vet kjønn., planlegge navn etc. Kan kose meg med å strikke babytepper i fargene og handle inn babyklær med min kjære. Dette er vår første - vi er veldig nysgjerrige:)

Termin i mars <3

Vi fikk vite det. Mannen min ville det, og for meg spilte det ingen rolle. Jeg visste det ikke på min første. Men det er jo veeeeldig mye mer praktisk å vite det da, så er glad for det :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi skal vite :-) Dette er vår førstefødte, så det finnes ikke sjans i havet for at vi kan gå å spekulere på dette i 7 mnd til :-P Også synes jeg der er praktisk i forhold til innkjøp å sånn.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Blir like glad uansett kjønn, men vi vil gjerne vite det på forhånd. Praktisk å vite om vi kan bruke alt det rosa tøyet fra sist eller om vi må ut og shoppe litt nytt ;-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi vil også vite. Mest fordi jeg er fryktelig nysgjerrig, men også fordi det er praktisk med tanke på klær osv. Har en del jenteklær liggende som det er greit å vite om man skal vaske eller pakke bort/selge/gi bort.

Vi vil vite! Vi er veldig nysgjerrige :p Også er det praktisk å vite om vi kan bruke alle klærene etter lillegutt eller om vi må handle litt nytt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi vil vite det. Tenker at det er veldig praktisk mtp klær og utstyr, men også navn og tilknytning. Har veldig lyst på jente, men føler at det er en gutt. Men spiller jo ingen rolle. :)

Back
Topp