Vite kjønn eller ikke?

Cece

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har dere bestemt dere for å se etter kjønn eller ikke?
Hvorfor/hvorfor ikke? :)

Selv ville vi ikke vite forrige gang. Og det var SÅ spennende å gå og spekulere :D Derfor vil vi ikke vite denne gangen heller. Det er liksom så mange bekymringer, men vedr om det er en jente eller en gutt i magen spiller liksom INGEN rolle, og det er deilig å ha et "usikkerhetsmoment" som får et positivt utslag uansett :)

Vi skal nok ikke vite. Har både gutt og jente fra før av. Så ekstra spennende å ikke vite!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal vite :) Veldig nysgjerrige begge to!
Vil vite mest pga alt det praktiske med klær osv. Viktig å planlegge :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Vi vil vite det er sååå spent, og føle det er en evighet til OUL. Så klarer hvertfall ikke å vente til fødsel :-)

Vi vil vite Har gutt fra før, så greit å vite om klær osv kan brukes på nytt

Her skal vi vite fordi det er mest praktisk :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vil vite. Føler at jeg kjenner babyen i magen bedre da allerede. Kan kjlpe mer personlig klær og utstyr istedenfor å tenke på at det MÅ være kjønnsnøytralt :) Bli vant med et navn og kanskje kalle magen for det osv.

Nå blir jeg litt frista til å vite og :-P

Vi skal også vite. Er veldig spent denne gangen også :-)

6. April 2013
7. April 2015

Vi skal vite det. Altfor nysgjerrige, hehe. Og praktisk, har jo to jenter så føler jeg må vite om jeg skal vaske opp jentetøyet eller kvitte meg med det og kjøpte til gutt!

Vite, uten tvil. Syns det er mye mer personlig. Jeg må også vite om jeg snakker til lillesøster eller lillebror i magen. Som en bonus er det mer praktisk å vite :)

Vi visste ikke sist, og vil ikke vite denne gangen heller. Butikkene er åpne uansett etter fødselen og vi må uansett kjøpe nesten alt nytt pga h*n blir født helt motsatt årstid av førstemann. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Så nå at det er en lik debatt lenger bak her- beklager at jeg ikke så den før nå!

Kunne tenkt meg å ikke vite, MEN d blir nok å vite likevel :P

Back
Topp