Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omega 3 multi fra nycoplus og ekstra jern etter beskjed fra legeHvordan vitaminer tar dere daglig? Hvordan type jern tar dere?
Samme her! Men jeg har fått beskjed om 40 mg jern pr dag, men så hadde jeg et glass med 100 mg jern , så da tar jeg det to ganger i uka for å få riktig dose pr uke.Omega 3 multi fra nycoplus og ekstra jern etter beskjed fra lege
SmartSamme her! Men jeg har fått beskjed om 40 mg jern pr dag, men så hadde jeg et glass med 100 mg jern , så da tar jeg det to ganger i uka for å få riktig dose pr uke.

Jeg har tatt nycoplus multi og omega 3 fra Sunkost, men nå er begge krukkene straks tomme, så har bestilt nycoplus gravid og tenkte å ta det fremoverHvordan vitaminer tar dere daglig? Hvordan type jern tar dere?
Kikket på innholdet i nycoplus multi + omega 3 og sammenliknet med nycoplus gravid, og innholdet er tilnærmet helt likt, så hadde det ikke vært for at gravid-pakkene var på tilbud hadde jeg nok fortsatt som før
Samme her. Har jernmangel, så skal ha ca 60 mg jern, så tar 40 i tillegg til de 15 mg som er i multivitaminene. Bruker aminojern.Omega 3 multi fra nycoplus og ekstra jern etter beskjed fra lege