Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde i mitt første svangerskap, men slutta! Helt håpløst store, pluss ekkel smak på flere av de. Tar heller «vanlige» vitaminerEr det flere som tar vitaminpakken beregnet for gravide, som synes det er vanskelig å ta alle de store kapslene? Kastet akkurat opp i kjøkkenvasken når jeg skulle ta kapsel nr 2, var umulig å stoppe det eller rekke toalett. Mannen står å ordner opp nå
Ja tror den Nycoplus Multi f.eks. er ganske lik på innhold, har hørt folk si at leger og jordmødre heller anbefaler den siden det er billigere. Og enda billigere på nettVanlig multivitamin har vel akkurat de samme vitaminene i seg bare det er 90% billigere? Bortsett fra omega 3 da.
Og en ekstra folat så kommer det segVanlig multivitamin har vel akkurat de samme vitaminene i seg bare det er 90% billigere? Bortsett fra omega 3 da.
Jod hvis ikke du får i deg nok fra kostenHar ikke helt fått med meg at man trenger noe annet enn folat? Men trenger man altså ta andre ekstra vitaminer enn det?
Hvilke da?Jod hvis ikke du får i deg nok fra kosten
Det er allerede 400mikrogram folsyre i de fleste multivitaminer, så trenger ikke å ta en ekstra folsyre utenom, og det er ikke bra med for mye hellerOg en ekstra folat så kommer det seg
200 desverre, er kun de tilpasset gravide som har 400Det er allerede 400mikrogram folsyre i de fleste multivitaminer, så trenger ikke å ta en ekstra folsyre utenom, og det er ikke bra med for mye heller
Ja, 200 per tablett, men man skal ta to, da blir det 400mikrogram200 desverre, er kun de tilpasset gravide som har 400
Hvilke da?
Er langt ifra alle multivitaminer som inneholder 400mcg selv om akkurat den du tar inneholder det. Så det er nok greit at man leser litt på dem om man føler man trenger være på den sikre sidenJa, 200 per tablett, men man skal ta to, da blir det 400mikrogram