Vitaminer

Er langt ifra alle multivitaminer som inneholder 400mcg selv om akkurat den du tar inneholder det. Så det er nok greit at man leser litt på dem om man føler man trenger være på den sikre siden :bunny
Ja, jeg sier ikke alle, men de fleste jeg har tatt tidligere har hatt nok innhold - 400mikrogram :) Alltid lurt å lese innholdet ja, så man ikke tar for lite, eller for mye! ❤️
 
Jeg brukte metode sine i pp, men har kjøpt Nycoplus sine gravidvitaminer igjen nå. De koster jo litt, men bestilte fra Farmasiet og da ble det ikke så dyrt. En får jo omega 3 i tillegg. Lettere for meg å huske å ta alle + ta med om vi reiser bort ☺️
 
Jeg tar bare folat og multivitamin. Eventuelt omega3 de dagene jeg ikke spiser fet fisk/makrell. Prøver også å få i meg mer jod/melkeprodukt.
 
Jeg tar 1mg folat (tidligere fått påvist ryggmargsbrokk genfeil hos foster), omega 3, dvitamin og jod. Jeg har fått beskjed at ny forskning viser at det ikke er farlig å ta høydose folat, mtp kreft. Man tisser ut overskuddet.
 
Jeg hadde utrolig nok helt glemt at man skal ta folat når an er gravid, og kom først på det i går. Så tok min første folat+jod-tablett i går. Ellers kommer jeg nok ikke til å ta noe spesielt utover det.
 
Forsøkte med NycoPlus Gravid, men det ble for mye og de kom opp oftere enn de forble i magen :depressed: Bruker Garden of Life Prenatal, og er fornøyd med det:happy:
 
Back
Topp