Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenker å ta de ut svangerskapet så lenge jeg ikke får beskjed om noe annetJeg har tatt de gravidvitaminene med 4 hver dag i 5 månederTenker å ta de ut svangerskapet så lenge jeg ikke får beskjed om noe annet
Enig! Jeg har selvfølgelig også observert at de har en egen pakke som heter «amming» så den kommer jeg helt sikkert til å bruke, selv om det sikkert er helt unødvendigJeg og i 6 mnd hahhaha kommer til å ta de ut svangerskap og litt videre etterpå mtp amming osv men syns egt det er greit å forholde seg til ifht hva vitaminer jeg må

Enig! Jeg har selvfølgelig også observert at de har en egen pakke som heter «amming» så den kommer jeg helt sikkert til å bruke, selv om det sikkert er helt unødvendig![]()
heller det enn vitamin mangelJeg tar tran og forlat for det anbefaler man tidlig i svangerskapet. Resten venter jeg med til eventuell blodprøveTar dere de vitaminene som er anbefalt for gravide? Men bør man ikke ta blodprøver først, for å se om man mangler noe før man stapper i seg alle de vitaminene?![]()

Samme her! Tar da 2 kapsler om dagenHar ingen mangler som jeg vet om, blodprøver for litt siden som var helt fine.
Tar sånne nycoplus omega3-multi, som inneholder anbefalt dose folat, tenker det er nok for meg![]()

Ja det gjør jeg ogsåSamme her! Tar da 2 kapsler om dagen![]()