Vitaminer

Jeg har kjøpt pakken fra Lifeline. Jeg syns tablettene smaker helt grusomt og sliter med å ta spesielt den ene tabletten. Er smaken på tablettene fra nycoplus (den lilla pakken) bedre?:happy: hvis noen har testet begge disse to.. må kjøpe noe jeg klarer å svelge uten å brekke meg:happy:

Brukte d-vitamin frs nycoplus, men i den boksen var det for lite d-vitamin i forhold til hva blodprøve tilsa :wideyed: drikker og spiser ting som inneholder D-vitamin hver dag så syns det er litt merkelig :p

Jeg har kjøpt pakken fra Lifeline. Jeg syns tablettene smaker helt grusomt og sliter med å ta spesielt den ene tabletten. Er smaken på tablettene fra nycoplus (den lilla pakken) bedre?:happy: hvis noen har testet begge disse to.. må kjøpe noe jeg klarer å svelge uten å brekke meg:happy:

Den lilla pakken er mye bedre ! Får selv ikke ned den blå tabletten fra lifeline .. :happy:

Jeg bruker vanlig multivitaminmineral som inneholder folsyre, samt D-vitamin, men har gått over til vegansk omega-3, fordi jeg begynte å gulpe på vanlige fiske-omega-3. Tar en jod-tablett ekstra i uka. Forsøkte Lifeline sin sist svangerskap og ble fryktelig kvalm, så holder meg unna den...

Tar de på bilde svelger unna rett før frokost klart å ta en av tre pakker allerede så skal igjen, de har også folat i seg så tar ikke det ekstra

Jeg bruker den "Gravid" fra nycoplus og den er helt forjævlig. Jeg klarer de bare ikke. Så skal på apoteket og kjøpe sånne søte små folsyretabletter og spise vitaminbjørner i stedet. Det verste er at jeg gjorde samme feil forrige gang, haha.

Jeg har hadde oppkast hver gang jeg tok den hvite tabletten i lifeline, så nå har jeg gått over til multivitamin da den ikke er så stor å svelge og ikke setter dem seg fast heller.. brekker meg bare av tanken på den store hvite tabletten:depressed:

Jeg har hadde oppkast hver gang jeg tok den hvite tabletten i lifeline, så nå har jeg gått over til multivitamin da den ikke er så stor å svelge og ikke setter dem seg fast heller.. brekker meg bare av tanken på den store hvite tabletten:depressed:

Multivitamin fra nyoplus da, eller?

Greit om man bare kan ta en tablett. Nå tar jeg tre (omega-3, D-vitamin og folsyre) og merker jeg blir fort lei :wideyed: men det er jo ikke omega-3 i multivitamin

Multivitamin fra nyoplus da, eller?

Greit om man bare kan ta en tablett. Nå tar jeg tre (omega-3, D-vitamin og folsyre) og merker jeg blir fort lei :wideyed: men det er jo ikke omega-3 i multivitamin

Er ikke omega 3 i dem nei, men jordmor sa til meg at det viktigste nå var å få i meg folsyre siden jeg er så dårlig, så når kvalmen har gitt seg så kan jeg begynne på dem andre igjen❤️

Er ikke omega 3 i dem nei, men jordmor sa til meg at det viktigste nå var å få i meg folsyre siden jeg er så dårlig, så når kvalmen har gitt seg så kan jeg begynne på dem andre igjen❤️

Ikke noe godt å gå rundt å være kvalm :yuck:
Får du noe av legen for det?

Ikke noe godt å gå rundt å være kvalm :yuck:
Får du noe av legen for det?

får ingenting av legen, men gikk ned 10 kg de første 8 ukene. Nå er vekten på vei oppover med 1 hel kg:hilarious:

Snart uke 12 nå, så da håper jeg virkelig det gir seg:)

Back
Topp