Vitaminer

Jeg tar Folat, Omega 3 (grunnet allergi mot sjømat) og multivitamin. Vurderer å begynne med jod også.
 
Bruker Gravid fra Lifeline Care jeg også, mest fordi det er lettvint. Prøver å spise variert, men vet jeg er for dårlig til å få i meg feks fisk og meieriprodukter.
 
Jeg bruker nycoplus Gravid vitaminene, da er jeg sikker på at jeg får i meg det jeg skal. Koster litt, men hvis man bestiller de på nettsiden til apoteket sparer man mye penger. Bare klikk og hent
 
Jeg brukte de gravid pakkene ved de 2 graviditetene jeg har hatt, men hørte sist gang at det er mange som blir mer kvalm av de. Om sommeren når vi var på reise glemte jeg å ta noen dager og ble litt bedre av kvalmen. Men når vi kom hjem igjen og jeg begynte å ta igjen ble det verre igjen. Denne gangen tårer jeg ikke å starte på de jeg tar folat og tenker å begynne på omega også. Tok noe annet før jeg ble gravid men ble usikker på om jeg kan ta de nå.
 
Er det forresten noen flere som synes den blå tabletten i Lifeline lukter/smaker helt pyton? :yuck:
 
Folay, multivit og av og til omega3 :)
 
Bruker Lifeline fordi gynekologen anbefalte meg å starte med det før jeg ble gravid. Siden jeg har mista flere ganger på rad, kjøpte jeg inn to bokser da de var på tilbud. Har folat, jern og jod hjemme i tillegg. Hadde jern i nedre sjiktet igjen, da jeg gikk med datteren vår i 2015 hadde jeg skrapa jernlagre.
 
Tar kun folat. Og et par vitaminbjørner i ny og ne hvis jeg kommer på det :)
 
Kun folat jeg og. Spiser mye fisk og meieriprodukter ellers :)
 
Jeg tar kun folat og satser på at et variert kosthold gir meg de vitaminene jeg trenger.;)
 
Jeg tar kun nyvoplus multivitaminer og da får jeg i meg alt jeg trenger. Fikk anbefalt fra de på apoteket å ikke ta tran/omega-3 i tillegg fordi det kunne bli for mye. Helt greit for meg å gå fra 4 til 1 tablett. :)
 
Jeg har gått på folat siden jeg var 13 fordi jeg alltid har hatt folatmangel. Nå har jeg også D-vitamin mangel, så per dags dato går jeg på folat og D-vitamin
 
Back
Topp