Vitaminer

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Hei! Hvilke vitaminer tar dere? Har brukt den gravid fra lifeline, men snart tom. Lurte på om jeg skulle kjøpe en ny pakke eller bare folat og jod. Hva tar dere? :)
 
Hei! Jeg bruker også den komboen fra Lifeline Care. Synes det er lettvindt. Finner de ofte på tilbud på div nettbutikker også.
 
Bruker også gravid-vitaminene. Tok kun folat frem til post til test da.
 
Jeg tar vit B complex :wideyed:
Tok også wild tam frem til nå :wideyed::wideyed:
 
Jeg begynte akkurat med gravid tilskuddene fra nycoplus:happy: syns det er fint å få i meg omega 3 også pluss alle de andre vitaminene som er i den.
 
Jeg tar omega3 multi. Syns de gravid-pakkene er så unødvendig dyre.
 
Vanlig multivitamin, folat oginnimellom jern. Gidder ikke gravidvitaminer etter å ha sammenliknet innholdet med multivitamin :D
 
Jeg gav opp nycoplus gravid vitaminer, klarte så vidt å svelge kapslene og set blei omtrent som en treningsøkt :wacky: Nå tar jeg kun folat og er happy med det. Begynner evt på jern om det viser seg at den er lav.
 
Tar de gravid fra nycoplus-tablettene, men om kvalmen kommer, så går jeg nok over til bare folat og jod.
 
Tar kun folat jeg også :-D
 
Tar lifeline :) men tar oxo ellers multivitaminer og omega 3 utenom graviditet. Det sikrer at jeg ellers får i meg d vitamin og b12! Noe mange av oss får for lite av.

Var innom apotek1 igår og fikk råd av farmasøyt om at jeg kunne gå på disse lifeline tabletenne gjennom hele svamgerskapet :)
 
Kun folat foreløpig.
 
Bare folat. Spiser variert med mye melk, fisk og grønnsaker, og er mye i sola, så har ikke behov for D-vitamin eller jod. Tar tran i måneder med r, og må kanskje ta jern dette svangerskapet også hvis blodprøvene første kontroll viser lav ferritin.
 
Kun folat. Gjorde det samme sist svangerskap og.
 
Back
Topp