Vitaminer

R_28

Glad i forumet
Hvilke vitaminer tar dere?
Jeg bruker den gule gravidpakken fra apotek1 i dette svangerskapet også, men det slår ikke feiil.. Jeg gulper transmak til langt utover dagen :p fysj

Jeg bruker også den :) Men jeg må nok begynne å ta de på kvelden,i og med at jeg spyr opp igjen alt jeg putter i meg frem til sjutiden på kvelden. Den tabletten med liksomblåbærsmak tar knekken på meg når den kommer i retur :p

Tar også de, men ikke tatt på en uke - det kommer i retur og smaker forferdelig. Tar Folat og vitaminbjørner istedet, det får holde enn så lenge.

Jeg tar gravitamin. Tran tab. greier jeg ikke å ta. Oppskrift på å bli dårlig :(

Folat og møllers dobbel her. Men tar de på kvelden sammen med ett knekkebrød :)

Ja den skal liksom smake blåbær,men det er så langt ifra det.. Jeg kjenner nok mer smaken av jern tror jeg,og syns den er helt jævlig. Spyr jo av alt annet også om dagen,så :p lurer litt på hvordan jeg skal komme meg igjennom lukten av ribbe i kveld.. Jeg liker jo ikke julemat i utgangspunktet...

Ja den skal liksom smake blåbær,men det er så langt ifra det.. Jeg kjenner nok mer smaken av jern tror jeg,og syns den er helt jævlig. Spyr jo av alt annet også om dagen,så :p lurer litt på hvordan jeg skal komme meg igjennom lukten av ribbe i kveld.. Jeg liker jo ikke julemat i utgangspunktet...
Æsj ja.. Den er ille.. Og ikke minst stor! Klarte ikke ribbe i år, heldigvis hadde vi både det og pinnekjøtt :)

tar kun folat foreløpig.. må begynne med trantabletter også vel... :)

Jeg tar også den gule pakken, de dagene jeg klarer å få dem ned...

Æsj ja.. Den er ille.. Og ikke minst stor! Klarte ikke ribbe i år, heldigvis hadde vi både det og pinnekjøtt :)
Ja det stemmer.. Jeg er nødt å ta de på morran med en gang jeg står opp,for her kommer kvalmen ca en halvtime etter at jeg har våknet.. det var bra da for din del :) Jeg spiste kalkun med tilbehør igår,jeg spiser ikke julemat og priset meg lykkelig for det igår :p hihi :)

Tar bare forlat enn så lenge. Pleier å ta tran utover sv.skapet og kalsiumtabletter i tillegg (innbiller meg at det hjelper tennene mine :P).

Tar også den gule gravidpakka fra apoteket og har ingen problemer med den :)

Back
Topp