Vitaminer?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Tar dere vitaminer? Jeg tar akkurat nå ingenting, men tenker jo at jeg burde det! Har tatt folat frem til uke 12, å tenker tran etter sommeren for D vitamin da sola forsvinner, men andre vitaminer er jeg usikker på .. Hmm:) hva tar dere?

<3 venter en vinterbebi <3

Nå tar jeg bare omega 3 :) 13+1

Mamma for første gang i des/jan <3

Tar omega 3, C vitamin og folat:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Kjøpt Lifeline Care Pakke.
Der jeg skal ta 4 tabletter dagelig:
1 vitamin-/mineral-/blåbærtablett
1 hvit mineraltablett
2 Omega-3-kapsler

Kjøpt Lifeline Care Pakke.
Der jeg skal ta 4 tabletter dagelig:
1 vitamin-/mineral-/blåbærtablett
1 hvit mineraltablett
2 Omega-3-kapsler
Syns det blir så mange tabletter, syns det er så ekkelt :p

Må alle ta vitaminer? Er det nødvendig, eller bare anbefalt ? Hvordan vet man egentlig sånn før man har første time til lege? :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Man må vel ikke ta noe som helst, men veldig bra for deg og barnet. Folat skal hjelpe å bygge opp beinbygningen til barnet. Går også på "kosttilskudd for gravide" pakken. 4 tabletter daglig. Får da i deg det viktigste :) ble utrolig dårlig i begynnelsen når jeg tok de på morgenen. Nå tar jeg de rett før jeg legger meg. Føler meg super på dagtid!:) og har god samvittighet

Jeg visste ingenting om det selv. Var innom apoteket for noe annet da hun anbefalte d. Skal egentlig starte før man prøver å bli gravid. Jeg visste jo ikke før jeg allerede var 7 uker, men startet da med en gang!:) ellers leser og googler jeg mye. Kan jo ingenting selv

Har også sånn fra apoteket med fire tabletter om dagen :-) tenker at det er bra for både bebien og meg så da er det bare å hive nedpå. Står at det er anbefalt ut første trimester :-)

Ja man må vel ikke ta no, men føler jo at jeg burde det .. vi får jo ikke i oss alt det anbefalte gjennom mat .. Jeg får gå på apoteket å spørre kanskje:p virker som mange har kjøpt den gravid pakka:)

Drikker moringa, så trenger ikke ta noe annet:)

05.01.2015 <3

tar multivitaminer og mineraler. Ikke akkurat veldig flink med frukt og grønt så vil være sikker på at jeg får nok av alt :)

Jeg tar bare folat men skal begynne på de fra apoteket (den pakka for gravide)

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Jeg er ikke 12 uker enda, men jeg kommer til å fortsette på vitaminene til jeg er ferdig med amming. :) Tar de anbefalte dosene. Pakkene som er for gravid før uke 12, og skal snart begynne på de for etter uke 12 og deretter for de som ammer, husker ikke helt om de for etter 12 uker og amming er det samme, men det er så lenge til at det trenger jeg ikke å bekymre meg over :p

Kikka på de fra andre trimester men er jo folat i de også .. hm hørt at man skal jo bare ta det frem til uke 12

Back
Topp