Vitaminer

vinge

Betatt av forumet
Tar dere alle vitaminer eller bare folsyre? I tilfelle hva slags vitaminer?
 
Jeg tar folat, tran kapsler og multivitamin :)
 
Tar kun folsyre :)
 
Jeg tar folsyre og multvitamin med omega 3:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg bare observerte en ting her om dagen. Har vært i ganske god form hele tiden. Men for et par uker siden gikk jeg tom for gravidvitaminene fra apoteket og begynte å bare ta folat. Det gikk et par dager og jeg følte meg kvalm-uvell-tappa for energi-dårlig. Jeg jeg la meg ned og ble liggende i sofan hele uka. Så sier mannen min. Du vet du ble dårlig når du slutta med de vitaminene? Hmmm kjøpte nye og vips to dager og formen er god igjen !! Tilfeldig?? Noen som har opplevd noe lignede ?

Jeg er heller ikke så sulten. Klarer meg med mindre / normale mengder mat uten å bli kvalm.
 
Tar folsyre og trankapsler
 
Pleier egentlig å ta alger(multivitamin) Omega 3, ekstra d magnesium, folat og b6. Har man vitamin mangel kan det føre til kvalme :) Men når jeg er kvalm får jeg på et punkt pillevegring skjedd i alle svangerskapene.. vil gjerne ta forlat i det minste nå i begynnelsen... Men når pillene kommer opp halv fordøyd... Frister det lite..
 
Tar folsyre. Legen sjekker om jeg trenger påfyll av noe når jeg skal på kontroll. ..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ok jeg får se om jeg tar å kjøpe noe xtra vitaminer mn tror ikke jeg trenger det...brjkte kun folsyre med nr 1

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tar folsyre, omega 3 kapsler og magnesium siden jeg er plaget med restless legs.. :) tenker jeg kjøper de "gravid og ammende" vitaminene når jeg kommer i andre trimester :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tar gravid pakken fra apoteket, da vet jeg at jeg får det jeg trenger og verken mer eller mindre :)
 
Hvilke gravidvitamin er det du tar?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg tar lifeline for gravide fra apoteket. :)

Noen andre som har merker sammenheng mellom kvalme og vitaminer? Vet jo at leger kan anbefale storen doser av en spesiell type B vitamin mot ekstrem kvalme. ...
 
Tar lifeline gravid, men er ikke hver dag jeg husker på å ta de :p
 
Jeg tar også lifeline for gravide. Prøver å ta det hver dag, men har begynt å brekke meg når jeg skal svelge vitaminene. Lite behagelig. :p
 
Back
Topp