Viste du at....

Merkelig... Har også iphone.

Lest flere har problemer med varslene ikke kommer opp...
Jeg får ikke opp varsler. Må inn i appen for å se, og ikke alltid jeg sider om folk har svart da heller.

Titter innom jevnlig, men føler ofte at jeg ikke har noe der inne å gjøre ettersom det er over åtte år siden jeg var gravid og ikke skal ha flere barn. Selv om jeg som oftest kan gi svar på spørsmålene som stilles, føles det litt "feil" at jeg blander meg inn på det underforumet.

Ja, men jeg bruker det ikke, jeg er ikke gravid.

Men jeg tar av og til en titt på et underforum jeg ikke bruker så ofte... Nemlig generell. Jeg bor for det meste på før svangerskapet og div dagbøker for langtidsprøvere.

Titter innom jevnlig, men føler ofte at jeg ikke har noe der inne å gjøre ettersom det er over åtte år siden jeg var gravid og ikke skal ha flere barn. Selv om jeg som oftest kan gi svar på spørsmålene som stilles, føles det litt "feil" at jeg blander meg inn på det underforumet.

Er jo andre underforum også som en kan titte innom :-) ofte lite respons på di også ;)

Er jo andre underforum også som en kan titte innom :) ofte lite respons på di også ;)
Ja, det gjør jeg selvsagt. Er innom de jeg føler jeg kan svare i jeg altså, men det er noe med den følelsen av at så lenge jeg ikke er gravid lenger eller har planer om nytt svangerskap føles det "feil" å svare i et slikt underforum. Det er rett og slett bare en følelse jeg har tror jeg, så jeg titter innom jevnlig og svarer der jeg synes jeg kan tillate meg det. Hehe, ble plutselig veldig vanskelig å forklare ;).

Ja, det gjør jeg selvsagt. Er innom de jeg føler jeg kan svare i jeg altså, men det er noe med den følelsen av at så lenge jeg ikke er gravid lenger eller har planer om nytt svangerskap føles det "feil" å svare i et slikt underforum. Det er rett og slett bare en følelse jeg har tror jeg, så jeg titter innom jevnlig og svarer der jeg synes jeg kan tillate meg det. Hehe, ble plutselig veldig vanskelig å forklare ;).

Var ikke for å arrestere deg på noen måte altså ;) men er nok som du sier ofte en tanke en bare har selv ;)

Back
Topp