Bruker både iPhone og iPadÅssen tlf har du??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker både iPhone og iPadÅssen tlf har du??
Bruker både iPhone og iPad
Er jo enten på Generelt, terminforumet eller felles skravle daKan jo ikke glemme det underforumet når du er gravid da![]()
![]()
Veldig rart!Merkelig... Har også iphone.
Lest flere har problemer med varslene ikke kommer opp...
Jeg får ikke opp varsler. Må inn i appen for å se, og ikke alltid jeg sider om folk har svart da heller.Merkelig... Har også iphone.
Lest flere har problemer med varslene ikke kommer opp...
Jeg får ikke opp varsler. Må inn i appen for å se, og ikke alltid jeg sider om folk har svart da heller.
Titter innom jevnlig, men føler ofte at jeg ikke har noe der inne å gjøre ettersom det er over åtte år siden jeg var gravid og ikke skal ha flere barn. Selv om jeg som oftest kan gi svar på spørsmålene som stilles, føles det litt "feil" at jeg blander meg inn på det underforumet.
Ja, det gjør jeg selvsagt. Er innom de jeg føler jeg kan svare i jeg altså, men det er noe med den følelsen av at så lenge jeg ikke er gravid lenger eller har planer om nytt svangerskap føles det "feil" å svare i et slikt underforum. Det er rett og slett bare en følelse jeg har tror jeg, så jeg titter innom jevnlig og svarer der jeg synes jeg kan tillate meg det. Hehe, ble plutselig veldig vanskelig å forklareEr jo andre underforum også som en kan titte innomofte lite respons på di også
![]()
Ja, det gjør jeg selvsagt. Er innom de jeg føler jeg kan svare i jeg altså, men det er noe med den følelsen av at så lenge jeg ikke er gravid lenger eller har planer om nytt svangerskap føles det "feil" å svare i et slikt underforum. Det er rett og slett bare en følelse jeg har tror jeg, så jeg titter innom jevnlig og svarer der jeg synes jeg kan tillate meg det. Hehe, ble plutselig veldig vanskelig å forklare.
Jeg skjønte det altså og tok det ikke ille opp. Ingen fare!Var ikke for å arrestere deg på noen måte altsåmen er nok som du sier ofte en tanke en bare har selv
![]()