Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke de ment til faren ?Hvis vi som har termin i slutten av Juni, føder etter 1Juli, får 2uker til å permisjon![]()
Jeg tror jeg ble klokere....hehe. Trodde det var ment for mor jeg, for når jeg var hos jm i går så nevnte hu dette. Men ikke noe om hvem det egentlig gjaldt. Men da er det far som får de 2ukene ja.....Far får 2 uker lengre permisjon forbeholdt seg selv dersom man føder etter 1. juli. Dette vil jo sånn sett kun ha betydning for far dersom han kun skal ta ut fedrekvotensom da blir forlenget med 2 uker. Men, permisjonslengden blir uansett forlenget med 2 uker.. Far kan da ta ut 14 uker fedrekvote utenat dette "går ut over" mor sin kvote. Dersom far i utgangspunktet skulle ta ut mer enn 14 uker vil dette da også "gagne" mor, ettersom det er flere uker å ta av..
Etter hva jeg har skjønt da![]()
Ble litt klokere, men er som du sier. Det er NAV det er snakk om her.Høh.. det der ble jeg ikke klok på.. men så er det nav da![]()
Jeg tror jeg ble klokere....hehe. Trodde det var ment for mor jeg, for når jeg var hos jm i går så nevnte hu dette. Men ikke noe om hvem det egentlig gjaldt. Men da er det far som får de 2ukene ja.....![]()
Heeelt enigJepp, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg vil IKKE gå over terminen, så da tar jeg heller gledelig 2 uker perm ekstra uten lønn...
Men, jeg bestemer vel ikke selv når lillegutt velger å komme.... :S
eller kanskje litt.![]()